תקיפות פראיות ואגרסיביות: אישום חמור נגד סייעת בגן בחיפה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד נטלי אלי, תושבת העיר בת 35, בגין תקיפת קטינה. לפי כתב האישום, בין השנים 2020-2018, כאשר עבדה כסייעת בגן "בא לי גן", היא תקפה בכמה אירועים שונים פעוטה שהייתה תחת אחריותה. בין היתר היא מואשמת כי אחזה בכוח בזרוע הפעוטה, משכה אותה בכוח, ובנוסף השאירה אותה לבדה כשהיא בוכה

תיעוד ממצלמות האבטחה בגן הילדים בחיפה
תיעוד ממצלמות האבטחה בגן הילדים בחיפה | צילום: חדשות 13

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד נטלי אלי, בת 35 מחיפה, לשעבר סייעת בגן "בא לי גן" בשכונת "סביוני דניה" שבעיר, בגין תקיפת קטינה. לפי כתב האישום שהגיש עו"ד יהודה דיין, בין השנים 2020-2018, בכמה אירועים שונים, תקפה אלי פעוטה ילידת 2018 שהייתה תחת אחריותה.

"בזמן ארוחת בוקר בגן, ניגשה הנאשמת אל הקטינה, אחזה בכוח בזרוע של הקטינה, הרימה אותה מהכיסא והובילה אותה בכוח מחדר האוכל לחדר המשחקים, שם הושיבה את הקטינה על כיסא והשאירה אותה לבדה מספר דקות כשהקטינה בוכה", תואר בכתב האישום. כאמור, זהו אינו המקרה היחיד, ואלי הואשמה בתקיפה "פראית" ו"אגרסיבית" של הקטינה בכמה הזדמנויות נוספות.

האירועים נחשפו לפני כמעט שנתיים וחצי, בחודש נובמבר בשנת 2020, כשהוריה של הפעוטה, גילו רצף של אירועים שתועדו במצלמות האבטחה של הגן חודש קודם לכן, מהם עלה החשד לתקיפה והתעללות נפשית של הסייעת בבתם הקטנה.

בהודעה שכתבה להורים אז אז, אלי ציינה כי "לאחר שצפיתי בסרטונים בהם התנהלתי בצורה לא ראויה, התאכזבתי מעצמי ונהתנהגותי. אחרי שעשיתי חשבון נפש נוקב אני אוזרת אומץ לשלוח לכם את ההודעה הזאת עם התנצלותי הכנה והכואבת. אני ממש מצטערת, לא יודעת מה קרה לי, זאת לא הדרך שבה אני נוטה להתנהג בדרך כלל.\אני מאוד מקווה שתמצאו בלבכם לסלוח לי ולתת לי את ההזדמנות להחזיר ביננו את האמון שנשבר. סליחה."