אקדחים בארון התרופות: 3 נעצרו, בהם רוקח, בחשד לאחזקת נשק

רוקח ושני חשודים נוספים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי לוד, נעצרו בסוף השבוע בחשד שהסליקו שלושה אקדחים, מחסניות ותחמושת נוספת בארון תרופות בסניף סופר פארם שבעיר. סניגורו של אחד החשודים הכחיש את המיוחס למרשו: "אין לו קשר לכלי הנשק"

כלי נשק נתפסו במחבוא ברשת פארם בלוד
כלי נשק נתפסו במחבוא ברשת פארם בלוד | צילום: דוברות המשטרה

שוטרי ובלשי משטרת לוד פשטו בסוף השבוע על סניף סופר פארם שבעיר, ואיתרו בתוכו שלושה אקדחים, מחסניות ותחמושת. שלושה תושבי העיר בשנות ה-20 וה-30 לחייהם - בהם רוקח שעובד בסניף - נעצרו. סניגורו של אחד החשודים, עו"ד שיקרי אבו-טביק, מסר כי מרשו מכחיש את המיוחס לו: "אין לו כל קשר לכלי הנשק".

במשטרה אמרו כי "שוטרי ובלשי תחנת לוד ביצעו פעילות מבצעית יזומה בתחום האמל"ח, לסיכול אירועים פליליים אלימים ברחוב הערבי למען שלום הציבור. בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד ברשת פארם בלוד , במסגרתו הצליחו לחשוף 3 אקדחים מוסלקים, מחסניות ותחמושת ועצרו לחקירה 3 תושבי לוד, בשנות ה 20-30 לחייהם, בינהם עובד המקום - רוקח במקצועו . תפיסת אמצעי הלחימה מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה".

עו״ד שיקרי אבו טביק
עו״ד שיקרי אבו טביק

בתוך כך, אתמול, בפעילות בצפון הארץ, אותר פיר מנהרה עם סולמות שבו הוסלקו טיל לאו, רובה קרלו, מחסניות ותחמושת. במקביל, בפשיטה של בלשי מחוז צפון ולוחמי מג"ב על מתחמים בכפר יפיע הסמוך לנצרת נתפס מצבור אמצעי לחימה שכלל ארבעה אקדחים ומחסניות. מהמשטרה נמסר כי הכוחות "מפעילים אמצעים טכנולוגיים כדי לאתר כלי נשק ולעצור חשודים".

פיר מנהרה שנחשף במסגרת מבצע 'בלימת חרום'
פיר מנהרה שנחשף במסגרת מבצע 'בלימת חרום' | צילום: דוברות המשטרה
אמל"ח שאותר במתחמי הפשיעה בצפון
אמל"ח שאותר במתחמי הפשיעה בצפון | צילום: דוברות המשטרה