פרשת ההתעללות במעון: חשד למקרה אלימות נוסף במהלך הסופ"ש

לאחר מעצר ארבעה מעובדי מעון "בני ציון" בראש העין בחשד לעבירות אלימות כלפי חסרי ישע, המשטרה פתחה בחקירה נוספת עם קבלת תלונה בדבר חוסה שפונה לביה"ח עם סימני אלימות על גופו. אחות המטופל שהותקף לפי החשד אמרה לחדשות 13: "סיפרו שהוא נפל, אבל כל הפנים שלו היו מפוצצות"

זמן צפייה: 02:33

פרשת ההתעללות במעון לחוסים: חקירה נפתחה אתמול (שבת) בחשד לעבירות אלימות שביצע מטפל נוסף במוסד "בני ציון" בראש העין כלפי מטופל במהלך סוף השבוע, לאחר שהתקבלה תלונה מבת משפחה של אחד החוסים, אשר לדבריה "פונה מהמעון לבית החולים בשל פרכוסים", ועל פי החשד יש סימני אלימות על גופו.

אחותו של המטופל אמרה לחדשות 13: "ביום שישי בערב הודיעו לאמא שלי שהוא קיבל התקף אפילפסיה ושנבוא לבית חולים. הם סיפרו שהוא נפל ונחבל בפנים. באנו לבית חולים וראינו שהוא מפוצץ בכל הפנים, האף נפוח והכול שטפי דם. לא נראה משהו שנגרם כתוצאה מנפילה בהתקף אפילפסיה. הוא לא אמור גם לקבל התקף אם הוא מאוזן עם כדורים".

"כנראה שגם הכדורים שנותנים לו הם לא כמו שצריך", הוסיפה האחות, "גם במקרה הזה נגרם כתוצאה מנפילה, אין סיכוי שאין שם אלימות. הוא כל הזמן אומר "הרביצו לי". הוא חרדתי. כל האף שלו מלא בדם קרוש. איך שראינו אותו בבית החולים, ישר התקשרנו למשטרה".

מעון חוסים ''בני ציון'' בראש העין
מעון חוסים ''בני ציון'' בראש העין

כזכור, לפני כשבוע נעצרו ארבעה מעובדי המעון בחשד לעבירות אלימות, ובהתאם לממצאי החקירה קבע בית המשפט את הארכת מעצרם. ביום חמישי פורסם במהדורה המרכזית כי כבר בשנת 2020 הוגשה תלונה במשטרה על חשד למקרה אלימות במעון והוגשה המלצה לכתב אישום, אך משום מה המשטרה לא בדקה את הצילומים.