"זה הכדור שיפגע בכם, תתפטר": זהו אחד ממכתבי האיום שנשלחו לבנט ואשתו

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 13, כתב אישום צפוי להיות מוגש ביום ראשון הקרוב נגד אילנה ספורטה חניה בת ה-65 מאשקלון, בגין שליחת מכתב איומים ובתוכו קליע לראש הממשלה נפתלי בנט, ולמשפחתו. ספורטה מצידה ממשיכה להכחיש את החשדות נגדה. היום מוצג אחד המכתבים שנשלח למשפחת בנט ובו גם קליע של נשק. מעצרה קוצר ביומיים

זמן צפייה: 01:53

הצהרת תובע הוגשה היום (רביעי) נגד אילנה ספורטה חניה בת ה-65 מאשקלון, בגין שליחה של מכתבי איום לראש הממשלה נפתלי בנט ובני משפחתו, לצד התחייבות להגשת כתב אישום נגדה ביום ראשון הקרוב. החשודה, באמצעות עורך דינה עדי כרמלי, ממשיכה להכחיש את החשדות נגדה. בינתיים, הערב קיצר בית המשפט המחוזי בלוד את מעצרה ביומיים - עד ליום שישי.

מכתב האיומים השני שנשלח לבנט ובני משפחתו
מכתב האיומים השני שנשלח לבנט ובני משפחתו

היום הוצג אחד המכתבים שנשלח לפי החשד על ידי ספורטה חניה ואליו צורף קליע של נשק. "זה הכדור שיפגע וינטר (הטעות במקור) את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל. תתפטר, עצה לך", נכתב.

אתמול, עם סיום חקירת האיומים נגד ראש הממשלה, פורסם לראשונה בחדשות 13 כי תוגש הצהרת תובע נגד ספורטה, לאחר שיחידת להב 433 קיבלה את אישור הפרקליטות כי יש מספיק ראיות בתיק.

המכתב שנשלח לגילת בנט
המכתב שנשלח לגילת בנט

כפי שנחשף בחדשות 13, בידי המשטרה חוות דעת של גרפולוג, שמאשש כי יש התאמה של 100 אחוז בין כתב ידה של ספורטה חניה לבין כתב היד שהופיע על המעטפה שנשלחה למשפחת בנט עם המכתב המאיים וכדורי הרובה.

אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו
אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו | צילום: מתוך פייסבוק

כמו כן, החוקרים הטיחו בספורטה חניה סרטון וידאו של מצלמות אבטחה ממשרדה, שבו היא נראית עם כפפות, כשהיא לוקחת דף מהמדפסת ומכניסה אותו לתוך שקית ניילון. בנוסף היא נראית בסרטוני האבטחה מכניסה דבר מה נוסף לשקית, והחוקרים חושדים כי מדובר בקליע.

נפתלי בנט ומשפחתו
נפתלי בנט ומשפחתו | צילום: עודד קרני