הראיה המרכזית של החוקרים: מכתב האיומים לגילת בנט נחשף

אילנה ספורטה חניה, החשודה באיומים נגד ראש הממשלה נפתלי בנט ומשפחתו, תישאר במעצר בשלושת הימים הקרובים, ובמשטרה טוענים שלפי בדיקה גרפולוגית ניתן לקבוע כי היא שלחה את מכתבי האיום. בנוסף, בסרטון אבטחה מהמשרד היא נראית מוציאה דף מהמדפת ומכניסה אותו לניילונית

זמן צפייה: 01:24

בלעדי: אילנה ספורטה חניה, החשודה באיומים נגד ראש הממשלה נפתלי בנט ומשפחתו, תישאר במעצר בשלושת הימים הקרובים, והערב (שני) במהדורה המרכזית נחשפה הראיה המרכזית נגדה - המעטפה שנשלחה למקום עבודתה של אשת ראש הממשלה גילת בנט.

המכתב שנשלח לגילת בנט
המכתב שנשלח לגילת בנט

על המעטפה ניתן לראות את כתב ידה של ספורטה חניה, כך טוענים במשטרה, שהשוו את הכתב על המעטפה לכתב היד שלה בעזרת גרפולוג. בנוסף, היום הטיחו בה חוקרי המשטרה סרטון אבטחה שבו היא נראית במשרד, עם כפפות, מוציאה דף מהמדפסת ומכניסה אותו לתוך ניילונית.

לאחר מכן היא נצפתה כשהיא מכניסה דבר מה נוסף לתוך השקית, והחוקרים טוענים שמדובר בקליע. ספורטה חניה מכחישה מכל וכל את החשדות נגדה. המשטרה הגישה ערר על כך שהיא נשלחה למעצר בית, והיום הוארך מעצרה ביומיים נוספים.

אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו
אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו | צילום: מתוך פייסבוק

סניגורה של חניה, עו"ד עדי כרמלי, אמר בתגובה: "בית המשפט המחוזי הורה על המשך מעצר של יומיים נוספים כדי לאפשר למשטרה לבצע פעולות נוספות. אני סמוך ובטוח כי ראיות שלא היו למשטרה עד היום לא יהיו גם ביומיים הקרובים, ולכן כל הניסיונות של המשטרה ללחוץ ולהשפיע על מרשתי להודות בדברים שלא ביצעה יעלו חרס".