הסתיימה חקירת המשטרה: החשודה תואשם באיומים נגד משפחת בנט

פרסום ראשון: אם לא תתרחש דרמה יוצאת דופן, כתב אישום יוגש נגד אילנה ספורטה חניה החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה"מ ומשפחתו. יחידת להב 433 קיבלה את אישור הפרקליטות כי יש מספיק ראיות בתיק ומחר המשטרה תגיש נגדה הצהרת תובע

זמן צפייה: 01:24

פרסום ראשון: המשטרה סיימה את חקירת האיומים נגד ראש הממשלה נפתלי בנט ומשפחתו, ומחר (רביעי) תוגש נגד החשודה אילנה ספורטה חניה הצהרת תובע, ובו התחייבות להגשת כתב אישום נגדה ביום ראשון הקרוב.

כפי שנחשף בחדשות 13, בידי המשטרה חוות דעת של גרפולוג, שמאשש כי יש התאמה של 100 אחוז בין כתב ידה של ספורטה חניה לבין כתב היד שהופיע על המעטפה שנשלחה למשפחת בנט עם המכתב המאיים וכדורי הרובה.

המכתב שנשלח לגילת בנט
המכתב שנשלח לגילת בנט

כמו כן, החוקרים הטיחו בספורטה חניה סרטון וידאו של מצלמות אבטחה ממשרדה, בו היא נראית עם כפפות, כשהיא לוקחת דף מהמדפסת ומכניסה אותו לתוך שקית ניילון. בנוסף היא נראית בסרטוני האבטחה מכניסה דבר מה נוסף לשקית, והחוקרים חושדים כי מדובר בקליע.

אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו
אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו | צילום: מתוך פייסבוק

לאחר שהוצגו הראיות הללו לפרקליטות, קיבלה היום יחידת להב 433 את האישור כי יש מספיק ראיות להגשת כתב אישום, ואם לא תקרה דרמה יוצאת דופן בזמן הקרוב, אילנה ספורטה חניה תואשם באיומים על ראש הממשלה בנט ומשפחתו. החשודה, באמצעות עורך דינה עדי כרמלי, ממשיכה להכחיש את החשדות נגדה.

עו''ד עדי כרמלי
עו''ד עדי כרמלי