רצח ברוך בורוכוב בראשל"צ: מעצר החשודים הוארך בשבעה ימים

מעצרם של ששת החשודים הוארך בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בעיר, כאשר במשטרה נשענים בחקירה על עשרות מצלמות אבטחה. צו איסור פרסום הוצא על שמות החשודים. עורכי דינם מסרו: "אין ללקוחות שלנו קשר לאירוע הזה"

ברוך בורוכוב

מעצרם של ששת החשודים במעורבות ברצח ברוך בורוכוב בראשון לציון הוארך היום (חמישי) בשבעה ימים בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בעיר, כאשר במשטרה נשענים בחקירה על עשרות מצלמות אבטחה. צו איסור פרסום הוצא על שמותיהם של החשודים, אשר לפי המשטרה מזוהים עם ארגון הפשע מוסלי.

לא ברור עד לאן תגיע הפרשה הזאת בסיום, אבל על פי הדוחות שהגישו חוקרי היחידה לחקירות בינלאומיות נראה שהם הספיקו לעשות הרבה במהלך החקירה הסמויה. על פי גורמים במשטרה, החקירה מתבססת בעיקר על פאזל של מצלמות אבטחה שנאספו במשך שבועות מאז הרצח.

בנוסף לכך, במשטרה הצליחו לשים יד על רכב שרוף, שהם חושדים שהיה אחד מרכבי המילוט של חוליית החיסול. כמו כן הצליחו חוקרי היאחב"ל לאתר דמויות שהיו בימים שלפני הרצח בעבודת שטח באזור, והם חושדים שחלקם קשורים לאלה שנעצרו.

עורכי הדין תמיר סננס, שחר חצרוני דורון נוי ונעמה אלחדד.
עורכי הדין תמיר סננס, שחר חצרוני דורון נוי ונעמה אלחדד | צילום: איליה מילניקוב

עורכי הדין תמיר סננס, שחר חצרוני דורון נוי ונעמה אלחדד, שמייצגים את החשודים, מסרו בתגובה: "מדובר בחשדות כלליות. אין ללקוחות שלנו קשר לאירוע הזה, והדברים יתבררו בהמשך כשהם ישתחררו".

זירת הרצח בראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: דוברות המשטרה

בורוכוב בן ה-22 נרצח בביתו ברחוב חנקין בראשון לציון ב-24 באפריל השנה. מחקירת המשטרה עד כה עולה כי החשודים ירו בבורוכוב בביתו - ונמלטו. הרקע הוא סכסוך בין משפחות הפשע מוסלי וחייא. נבדק אם בורוכוב נחשד כמי שהניח מטען ברכבו של אלי מוסלי חודש קודם לרצח בדרום תל אביב - והמעשה בוצע כנקמה.