חשודים באחזקת אמל"ח נעצרו בדרום - השוטרים תועדו מכים בחוזקה

שוטרי תחנת עיירות בנגב ביצעו פעילות יזומה למעצר שלושה אחים שחשודים באחזקת נשק לא חוקי. במהלך הפעילות שניים מהם ניסו להימלט והשוטרים פתחו במרדף אחריהם - שהסתיים במעצר אלים בצורה חריגה. המשטרה טוענת כי החשודים איימו על חיי השוטרים, כלל העצורים הועברו לחקירה

זמן צפייה: 01:30

כוחות משטרה באזור הדרום עצרו היום (שלישי) שלושה גברים, אחים מאותה משפחה, כשברשותם 5 אקדחים, תחמושת, מחסניות ואמל"ח. במהלך הניסיונות להביא אותם למעצר שניים מהחשודים ניסו להימלט, ואחד מהם איים על השוטרים שיפגע בהם בנשק חם. לאחר שתפסו השוטרים את אחד החשודים שנמלט, עצרו אותו תוך שימוש באלימות כשהם מכים בו באגרופים ובבעיטות.

האירוע החל הבוקר, בפעילות התקפית של שוטרי תחנת עיירות בפזורה הבדואית בסמוך לכביש 31. בעקבות מידע מודעיני שקיבלו במשטרה, בלשים פשטו על מתחם בית בו מתגוררים שלושת האחים, ונתקלו בהתגודדות והמולה. אחד החשודים החל להימלט כשברשותו תיק, והשוטרים פתחו במרדף אחריו.

האמל''ח שנתפס בדרום
האמל''ח שנתפס בדרום | צילום: דוברות המשטרה

בעת המרדף זיהה אחד השוטרים כי החשוד מכניס יד לתיקו, אז ביצע השוטר ירי באוויר שהרתיע את החשוד וגרם לו לשמוט את התיק, והוא נעצר. בחיפוש שנערך בתיק, אותרו חמישה אקדחים מסוג יריחו, ברטה ורובה אוטומטי FN, כשחלק מכלי הנשק טעונים ועם תחמושת.

חשוד אחר איים על השוטרים כי יפגע בהם באמצעות נשק חם והחל להימלט, ומחשש שיממש את איומו, הוא נעצר על ידי שוטרים נוספים שהשתלטו עליו. כלל החשודים הועברו לחקירה בחשד להחזקת נשק ואמל"ח, וכן בחשד לאיומים על חיי השוטרים.