חקירת הרצח בחולון: החשוד בדקירה הודה במעשה

לאחר שעד כה בחר לשמור על שתיקה בחקירתו, החשוד עדי מזרחי הודה שדקר את יורי וולקוב במעבר החצייה. בתו של וולקוב אמרה בתגובה: "זה הדבר היחיד ששימח אותנו מעט ביום הנוראי הזה. מקווים שהחלאה ייכנס לכלא עד סוף חייו ויירקב שם"

זמן צפייה: 00:49

לאחר שעד כה בחר לשמור על שתיקה בחקירתו, עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון, הודה הערב (ראשון) במעשה, והביע חרטה. דריה, בתו של וולקוב, אמרה בתגובה: "זה הדבר היחיד ששימח אותנו מעט ביום הנוראי הזה. אנחנו שמחים שהוא הודה ברצח, ומצפים ומקווים שאותו חלאה ייכנס לכלא עד סוף חייו ויירקב שם"

עוד אמרה בתו של וולקוב: "אנחנו מבקשים מהשר לביטחון הפנים החדש, בן גביר, שיהפוך את התיק הזה לתיק דגל במדינת ישראל, ושהבן אדם הזה ייכנס לכלא, ולא יהיו שום רחמים עליו".

עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון
עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון | צילום: מתוך פייסבוק

אמש במהדורת השבת פורסם כי בידי המשטרה תכתובות וואטסאפ מחשידות ששלח מזרחי זמן קצר לאחר הרצח. ככל הידוע, הוא התכתב עם עבריין אחר כשהוא מבקש ממנו לסייע לו לכאורה להימלט לחו"ל ולהעלים את הקטנוע. כמו כן, חוקרי ימ"ר תל אביב סבורים כי מזרחי ניסה "לנקות" את הקטנוע מסימנים לפני שנעצר על-ידי המשטרה.

למרות שהחקירה בראשיתה ואין בידי המשטרה את כלי הרצח, במשטרה משוכנעים כי מזרחי הוא הרוצח. בתום דיון שנערך ביום שישי בבית משפט השלום בתל אביב הוארך מעצרו בשישה ימים, והחוקרים סבורים כי יצליחו לגבש נגדו כתב אישום. במשטרה מאמינים כי אם לא היה נעצר בזמן, מזרחי היה נמלט לחו"ל, מה שמתחזק על רקע עדותו של חברו שנעצר גם הוא, שממנו ביקש עזרה בהימלטות בעקבות חיפושי המשטרה אחריו.

מרגע האירוע, מזרחי ניסה בכל דרך לשבש את החקירה. הוא רכב על קטנוע שונה מזה שהיה עמו בזירת הרצח על מנת שלא יצליחו להתחקות אחריו דרך צילומי מצלמות אבטחה, ולאחר מכן גם ניסה להעלים את הקטנוע שעמו היה על פי-החשד היה בזירה בעזרת אדם אחר שהגיע לקחת אותו - אלא שהשוטרים שביצעו מעקב סביב ביתו של מזרחי איתרו את האדם שהגיע לאסוף את הקטנוע ועצרו גם אותו.  לטענת גורמים במשטרה, גם ללא כלי הרצח ניתן יהיה להגיע בעזרת ראיות נסיבתיות כדי כתב אישום נגד מזרחי.

הלוויתו של יורי וולקוב שנרצח בחולון
הלוויתו של יורי וולקוב שנרצח בחולון

מאות משתתפים ליוו היום את וולקוב בדרכו האחרונה, והוא הובא למנוחות בבית העלמין בחולון. דריה, בתו של יורי, ספדה לו: "אבא, אבא יקר, אבא אהוב היית בלתי חלק נפרד מאיתנו אנחנו עדיין לא מאמינים שאתה נכנס לאדמה הקרה ולא תשוב לביתנו אנחנו לא מאמינים שאותו אדם נוראי עשה את החור בלב שלנו של כולנו, חור שלא יתמלא לעולם. לא מאמינים שלא תחזור לאמא ולמיטה שלך. ננציח את זכרך. יודעים שאתה שומר עלינו מלמעלה".

זירת הדקירה ברחוב אילת פינת וולפסון בחולון
זירת הדקירה ברחוב אילת פינת וולפסון בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

האירוע התרחש ביום רביעי בשבוע שעבר במעבר חצייה בצומת הרחובות יוספטל ואילת בחולון. צוותי מד"א פינו את וולקוב, תושב בת ים בן 52, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים וולפסון שבעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו