אחרי שיצא שלילי: ביידן שוב אובחן כחיובי לקורונה

נשיא ארה"ב שכבר יצא מבידוד אובחן שוב כחיובי לנגיף. בבית הלבן מסרו כי מדובר בתופעת לוואי של התרופה פקסלוביד, שבה נמצאים חיוביים לאחר כמה ימי החלמה: "הנשיא חש בטוב"

ביידן עולה ל"אייר פורס 1"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן | צילום: רויטרס

ביידן חוזר לבידוד: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אובחן הערב (שבת) שוב כחולה בקורונה. ביידן יצא מוקדם יותר השבוע מבידוד לאחר שנדבק בנגיף, אך כעת אובחן שוב כחיובי. בבית הלבן מסרו כי מדובר באחת מתופעות הלוואי של התרופה פקסלוביד שבה נמצאים חיובים שוב לאחר כמה ימים של החלמה. בבית הלבן ציינו כי ביידן חש בטוב.

הנשיא ביידן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אנשים, היום אובחנתי שוב חיובי לקורונה. זה קורה עם מיעוט קטן של אנשים. אין לי תסמינים אבל אני מתכוון לבודד את עצמי למען בטיחות כל מי שסובב אותי. אני עדיין עובד, ואחזור לשגרה בקרוב". בהודעה שפרסם הרופא של הנשיא ביידן נכתב כי "לנשיא אין סימפטומים וכי הוא אובחן שלילי לנגיף בימים שלישי, רביעי, חמישי ושישי".

בשבוע שעבר, הבית הלבן מסר כי הנשיא ביידן נדבק בקורונה, ו"פיתח תסמינים קלים מאוד". לפי הודעת הבית הלבן, הנשיא ביידן השתמש בתרופה פקסלוביד, המסייעת בתסמיני הקורונה. הגברת הראשונה ג'יל ביידן וסגנית הנשיא קמלה האריס נבדקו גם הן, ונמצאו שליליות לנגיף.