שיטפונות בניו יורק: הכלוב הוצף - ונקבת אריה הים ברחה מגן החיות

הבריכה של סאלי, נקבת אריה ים, הוצפה לחלוטין בעקבות השיטפונות הכבדים שפקדו את ניו יורק בימים האחרונים. היא הצליחה לצאת לחופשי - אך רק לזמן קצר. היא נלכדה זמן קצר לאחר מכן והוחזרה למתחם המגורים שלה, אותו היא חולקת עם שני אריות ים נוספים

זמן צפייה: 03:06

לחופש נולדה: סאלי, נקבת אריה ים שמתגוררת בגן החיות בסנטרל פארק שבניו יורק, נמלטה מהבריכה שלה ביום שישי לזמן קצר - וזאת לאחר שגשם חזק הציף את מתחם אריות הים במקום.

לפי דיווח של גן החיות, סאלי, כאמור, הצליחה לצאת מן הבריכה המוצפת ולשוטט ברחבי האזור לפני שחזרה למתחם מגוריה - אותו היא חולקת עם שני אריות ים נוספים. עוד דווח, כי מפלס המים בבריכת אריות הים נסוג מאז, וכי כלל לא נשקפה סכנה לציבור מפני שסאלי לא שחתה אל מחוץ לגן החיות.

גן החיות של הסנטרל פארק בניו יורק הוא חלק מהרשת הגדולה בעולם לגני חיות עירוניים, הכוללת גם את גן החיות של רובע ברונקס, גן החיות של רובע קווינס, גן החיות "פרוספקט פארק" ו"אקווריום ניו יורק". ביום שישי בבוקר סגרה "החברה לשימור חיות בר" את כל חמשת הגנים בעקבות מזג האוויר הקשה שתקף את ניו יורק והוביל להצפות ברחבי העיר, וכן לסגירתם של הרכבת התחתית ונמל התעופה לה גוארדיה.