מעל 100 בני אדם השתתפו בכנס אנטישמי בלונדון: "היהודי הוא האויב"

ביום שבת שעבר התכנסו 113 מכחישי שואה במלון במרכז לונדון במסגרת כנס אנטישמי שנערך במקום. במהלך האירוע נאמו דוברים מבריטניה, ספרד, ארצות הברית וקנדה. מחיאות כפיים סוערות נשמעו כשהוזכר העשן שהיתמר מעל מחנות ההשמדה בשואה וכאשר צוין הפיגוע שאירע במערכת העיתון "שארלי הבדו". סרטונים מהכנס אף הועלו לרשת

הפגנה נגד ישראל בעולם
הפגנה נגד ישראל בעולם | צילום: חדשות 10

עדות נוספת לאנטישמיות הגוברת ברחבי העולם. ביום שבת שעבר התכנסו 113 ממכחישי השואה הגדולים ביותר במלון "גרובסנו" שבמרכז לונדון במסגרת כנס אנטישמי שנערך במקום.

ההתארגנות הזכירה מבצע צבאי. המשתתפים התכנסו בתחנת הרכבת "ויקטוריה" שנמצאת במרחק דקת הליכה מהמלון, ומשם הובילו אותם לסוויטה מיוחדת שהוזמנה דרך האינטרנט תחת שם בדוי. כשהגיעו לחדר הם פגשו אדם רחב מימדים עמד בכניסה לסוויטה ובדק ככל מי שנכנס.

אך לאחר כל הניסיונות להסתיר את מה שקרה במלון, הוכיחו המשתתפים שאין להם שום רצון להסוות את דעותיהם הקיצוניות - וסרטונים המתעדים את הדברים הקשים שנאמרו בכנס הועלו לרשת.

מארק וובר, היסטוריון אמריקני שנאם בכנס אנטישמי בלונדון
מארק וובר, היסטוריון אמריקני שנאם בכנס אנטישמי בלונדון | צילום: חדשות 10

בין השאר, נאמר בכנס כי "היהודי הוא האויב". כמו כן, הדוברים הזכירו את העשן שהיתמר מעל מחנות ההשמדה בזמן השואה וזכו בתגובה למחיאות כפיים סוערות. גם הפיגוע שאירע בחודש ינואר האחרון במערכת העיתון "שארלי הבדו" בפריז הוזכר, גם כן לקול התשואות הרמות מצד הנוכחים.

באתר "הדיילי מייל" דווח כי המארגן של האירוע ביקש מהדוברים להיזהר בדבריהם, ככל הנראה מהרצון להעלות את הנאומים לרשת. כעת נותר רק לדמיין מה היו אומרים מכחישי השואה ללא מגבלות אלה.