בין שפעת לטיפול נמרץ: דיווחים סותרים על מצבו הרפואי של נסראללה

מצבו הבריאותי של מנהיג חיזבאללה בן ה-62 אינו יציב, ובמהלך סוף השבוע הוא ביטל נאום שתוכנן מראש. למרות שבסביבתו מסרו שחלה בשפעת קלה, ברשתות החברתיות בלבנון טוענים כי הוא מאושפז - ואף לקה בשבץ מוחי

זמן צפייה: 01:23

בסוף השבוע ביטל מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נאום, ובסביבתו בלבנון טוענים שהסיבה היא שפעת, אך קולות אחרים טוענים היום (ראשון) כי הוא מאושפז בטיפול נמרץ.

נסראללה בן ה-62 חלה בעבר בקורונה, והוא סובל ממחלות רקע שונות. גורמי מודיעין ערביים מעריכים כי מדובר במקרה רפואי חמור יותר משפעת. לפי שעה צריך לחכות ולראות מה יקרה ביום שלישי, בו קבע מנהיג חיזבאללה נאום נוסף שכרגע אינו בוטל.

פוסטים ברשתות החברתיות בלבנון יש שטוענים כי לפני מספר ימים פונה נסראללה לבית חולים בביירות בעקבות שבץ מוחי בו לקה, אך האמינות של דיווחים אלה אינה מאומתת.

מזכ''ל חיזבאללה חסן נסראללה
מזכ''ל חיזבאללה חסן נסראללה

יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שמתפשטות שמועות על הידרדרות מצבו הרפואי של נסראללה. במאי 2021, אתרי חדשות לבנוניים דיווחו על פגיעה במצבו הבריאותי, וחלקם אף טענו כי הוא נכנס לתרדמת לפני שפעילי חיזבאללה הכחישו במהירות את הדיווחים הללו.

בנו של חסן נסראללה, ג'וואד נסראללה, הכחיש את הדיווחים על הידרדרות במצבו הרפואי של אביו באמצעות ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו כתב כי הוא דיבר הערב עם אביו.