בזכות טביעת אצבע על מכתב כופר: נמצאה בת ה-9 שנעלמה בניו יורק

הילדה שרלוט סינה, שנעלמה במהלך טיול אופניים עם חבריה באתר קמפינג, נמצאה כעבור 48 שעות כשהיא "במצב בריאותי טוב" - בתוך ארון ביתו של גבר בן 47. החשוד בחטיפה זוהה לפי טביעות האצבעות שלו שהיו בידי המשטרה - ונעצר

זמן צפייה: 02:04

שרלוט סינה, ילדה בת 9 שעלתה לכותרות לאחר שנעלמה בעת שרכבה על אופניים עם חבריה באתר קמפינג באגם מורו שבמדינת ניו יורק, נמצאה היום (שלישי) כשהיא בריאה ושלמה, בביתו של גבר בן 47. החשוד, קרייג נלסון רוס ג'וניור, ניסה לסחוט את המשפחה וזוהה לאחר שהמשטרה איתרה טביעת אצבע על מכתב כופר שנמסר למשפחה.

כאמור, סינה יצאה לרכוב על אופניים עם חבריה סמוך ל-18:15 ביום שבת שעבר. כחצי שעה לאחר מכן היא נפרדה מהם ויצאה לסיבוב נוסף לבדה - ונעלמה. אופניה נמצאו בקרבת מקום. אחרי היעלמותה, משפחתה של שרלוט פנתה למשטרה - שפרסמה למחרת התראה מחשש לחטיפה.

ההודעה המכריזה על העלמותה של שרלוט סנה | צילום: מתוך טוויטר

יותר מ-100 אנשי צוות ו-75 גורמי אכיפת חוק נפרסו בחיפושים אחר הילדה, שכללו כלבים, שני מל"טים, סירות ושישה צוותי חילוץ תת-מימיים. בנוסף, המשטרה הקימה מחסומים בפארק בו נעלמה הילדה - שנסגר למבקרים.

התעלומה נפתרה לאחר שהחוטף שלח מכתב כופר לבית המשפחה, שהכיל את טביעות האצבע שלו. גורמים רשמיים מסרו כי זהותו של החוטף אותרה בעזרת נתונים שנאספו ב-1999. לאחר שזוהה, המשטרה מיהרה לביתו של החשוד, שגר בקראוון מאחורי ביתו של אמו. שרלוט נמצאה ע"י השוטרים בתוך ארון, ונראה היה כי היא "במצב בריאותי טוב", כך על פי המשטרה.