לא תאמינו איפה הישראליות רוצות לקבל הצעת נישואין

על יאכטה בשקיעה, בכותל המערבי או אולי בבית: איפה הייתם הכי רוצים לענות איי דו? הצביעו

זמן צפייה: 02:05

עונת החתונות כבר כמעט כאן, והשבוע התבשרנו על עוד הצעת נישואין ביעד לא שגרתי: אלי פיניש ירד על ברכיו בחוף של קוסטה ריקה וביקש את ידה של שלי לביא. הצעתו של פיניש מצטרפת לעוד שתי הצעות מעניינות שהיו בחודשים האחרונים: הזמרת עדן בן זקן קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה במהלך שייט על יאכטה בים סוף, ואילו יוצאי האח הגדול, עמרי בן נתן וקסניה טרנטול- החליטו להינשא כשהם בכותל המערבי. אז איפה הישראלים הכי רוצים לקבל הצעת נישואין?

על פי סקר של אתר mit4mit (מתחתנים למען מתחתנים) למעלה משליש מהישראליות (34 אחוז) מעדיפות שיציעו להן נישואין בבית, באווירה שקטה ואינטימית.

הצצה לחוות הנופש שבה יתחתנו יהודה ושלומית בקרוב. צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_229' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_1y0xa0l7' duration='1929']

37 אחוז מהישראלים הולכים עם אלי פיניש וחושבים שהמקום הרומנטי ביותר להצעת נישואין הוא "בים עם נוף אל השקיעה".

עוד הפתעה נרשמה בכך שלמרות התדמית המושכת, רק 18 אחוז מהישראלים מעדיפים לקבל את ההצעה החשובה במהלך חופשה בארץ או בחו"ל. 11 אחוז מהנשאלים הסכימו שהכותל המערבי בירושלים הוא אחד המקומות הרומנטיים ביותר בו היו מעוניינים להחליט האם ברצונם להתחיל חיים משותפים.

על פי נתוני אתר mit4mit כ-40 אלף זוגות ישראלים מתחתנים מידי שנה בישראל, כאשר רובם זוכים להצעת הנישואין בין שלושה חודשים ועד שנה מהיום המיוחל. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים בטרנד 'החתונה הספונטנית' – תיאום חתונה בין חודש לשלושה חודשים מרגע ההצעה.

"מקובל בעולם להציע נישואין באירועים הומי אדם, אך כנראה שהישראלים די פוחדים מסירוב של בן/ת הזוג להצעה, ועדיין מעדיפים לשמור על האירוע המרגש באופן צנוע ולהציע בסביבה הקרובה כדי למנוע פדיחה המונית במקרה של סירוב", אומר שלומי בן סימון, סמנכ"ל האתר. אז ביאכטה באילת, בכותל או אולי בבית? איפה אתם הייתם מעדיפים לקבל את ההצעה הגורלית?

 

הצעת נישואין בפרימרק? אל תפספסו את הסניף המטורף שנפתח באמסטרדם לא מזמן: 

[brightcove_iframe video_id='mood_article_265' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_fk76i0yk' duration='1929']

קסום לזוגות: מצאנו את המלון הכי סקסי בעיר הלבנה. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_263' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hapfqltt' duration='1929']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו בפייסבוק שלנו