אור בקצה הטרמינל: שלוש חברות תעופה שביטלו חוזרות השבוע לארץ

האם מתחילה מגמה חדשה של חזרה של חברות תעופה זרות לארץ? שלוש חברות תעופה, יוונית, ספרדית ורומנית, הודיעו אתמול על חידוש הטיסות לארץ

מטוס, טיסה, שמיים, חברת תעופה

היוונים באים

חברת התעופה היוונית Aegean הגיעה אמש כי תחזור להפעיל את הקו בין אתונה לתל אביב החל ממחר (יום חמישי).

Aegean שהפעילה מספר רב של קווים לאיי יוון ולאתונה, הייתה בין הראשונות שהשהתה את טיסותיה. כעת היא שבה לארץ, אך בשלב הנוכחי תפעיל רק את קו הטיסה לאתונה וכפי הנראה במהלך ספטמבר ולקראת חגי אוקטובר תעיל בהדרגה  קווים נוספים.

כל זאת כמובן תלוי במצב הבטחוני בארץ.

עושים לכם סדר בנתב"ג: כל הפרטים על חברות התעופה שביטלו ואלו שטסות

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

מדריד מחכה לכם

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, שביטלה את טיסותיה לישראל ב-4 באוגוסט הודיעה אתמול כי החל מהיום (רביעי) היא חוזרת להפעיל את הקו שבין מדריד לתל אביב.

שתי החברות הספרדיות הנוספות - Iberia Express ו-Vulieng טרם הודיעו על שובן. Iberia Express, שטסה אף היא למדריד, השהתה טיסותיה לישראל עד 25 באוגוסט ואילו Vulieng שטבה לברצלונה ביטלה עד סוף אוקטובר.

 

הרומנים חוזרים על תנאי

חברת התעופה הרומנית, טארום, טרם נסגרה על עצמה אם היא מרגישה בטוח בישראל אם לאו והודיעה כי היא "מחדשת זמנית" את הטיסות לישראל.

טארום הודיעה אתמול כי היא מחדשת באופן זמני את טיסותיה לתל אביב ולעמאן שבירדן. "החידוש הזמני" הינו לשלושה ימים בלבד, עד ה-23 באוגוסט, ואס כפי הנראה תחליט אם להמשיך לטוס לארץ, בהתאם למצב הבטחוני.