באוויר, בים וביבשה: הכירו 3 מלונות מיוחדים, מקוריים ורומנטיים

נמאס לכם מריזורטים עם נוף של שקיעה וים? מחפשים חווית אירוח זוגית, רומנטית, אבל גם קצת אחרת? מה דעתכם ללון בתוך מנוף, בועת זכוכית או מתחת למים? בחרנו עבורכם 3 מלונות יוצאי דופן שיאפשרו לכם להתנתק מהעולם

Anantara Golden Triangle Jungl
חווית לינה בבועה באמצע הג'ונגל | צילום: Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort

באוויר: Crane Hotel Faralda, אמסטרדם

לכאורה לינה בתוך מנוף לא נשמעת רומנטית במיוחד (אלא אם כן יש לך פטיש עוד מילדות על בוב הבנאי), אבל מלון Crane Hotel Faralda, הממוקם בתוך מנוף שעבר הסבה בצפון אמסטרדם, דווקא מוכיח שעגורנים יכולים להיות גם מרגשים.

בואו נתחיל מהנוף - המלון, בדירוג 5 כוכבים, שכולל שלוש סוויטות בלבד, מתגאה בנופים עוצרי נשימה של אמסטרדם היפה. העובדה כי הסוויטות שוכנות במעלה המנוף, בהופכות אותן למבודדות, הרחק משאון העיר.

נמשיך אל העיצוב - מי שמצפה למצוא עיצוב תעשייתי ומודרני עלול להתאכזב כי העיצוב של הסוויטות, נותן קונטרה לחיצוניות המחוספסת מפלדה יצוקה של המנוף. הסוויטות היוקרתיות, הממוקמות זו מעל זו, מעוצבות בסגנון אקלקטי, משהו בין קיטש לאר-נובו, על גבול האקסטרווגנטי ועם נגיעות בוהו שיק.

לכל פנטהאוז יש שני מפלסים. הסלון המרווח מעוצב להפליא ומצויד בכל השירותים הדרושים לערב זוגי מבודד. חדר הרחצה, הכולל מקלחת גשם ושירותים, ממוקם מאחורי פאנל הזזה מזכוכית והקירות במקלחת מעוטרים בחלקים עתיקים של ספינת קרוז. גרם מדרגות מוביל לחדר השינה, המוקף בחלונות זכוכית עם מיטת קינג סייז ואמבטיה וסביבם ציורים ואלמנטים עיצוביים.

נ

כתבות נוספות ב-mood:

 

בים: Manta Resort, טנזניה

באתר הנופש היפהפה והייחודי Manta, השוכן על האי המבודד Pemba באוקיינוס ההודי, לא רחוק מחופי טנזניה, יש כמה וכמה סוגים של ווילות וחדרים בסגנון אותנטי, אבל אנחנו פה עבור מה שהפך את הריזורט למפורסם - הווילה התת ימית.

הווילה התת-ימית שוכנת במבנה צף בעל שלושה מפלסים. בקומה התחתונה, נמצא חדר השינה הממוקם מתחת לפני הים, ודרך חלונותיו תוכלו לצפות בלהקות של דגים, מדגי חצוצרה ודרך דגי עטלף ידידותיים ועד דיונונים ותמנונים שוחים להנאתם בין השוניות.

המפלס האמצעי, שנמצא בקו המים, מחופה בעץ מקומי וכולל טרקלין וחדר רחצה, משם תוכלו לקפוץ לשחות בים. במפלס העליון, הרופטופ, תמצאו מיטת שיזוף ממנה תוכלו גם לצפות בלילה בכוכבים.

מ

ביבשה: Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort, תאילנד

זהו מלון 5 כוכבים הממוקם במשולש הזהב של אננטרה, על רכס בצפון תאילנד המשקיף על הגבול עם מיאנמר ולאוס ומוקף ביער במבוק בגודל 160 דונם, גנים שעוצבו בקפידה ושדות אורז.

הריזורט כולל כולל 40 חדרי אירוח, 15 סוויטות ו-6 סוויטות משפחתיות, אבל אותנו מעניינים דווקא חדרי האירוח הייחודיים שנמצאים בלב הג'ונגל.

חדרי האירוח הללו, שנקראים Jungle Bubble מייצרים חווית לינה חד פעמית בבועת זכוכית קסומה עם נוף 360 אל הג'ונגל.

חדרי הבועות מושכרים ללילה אחד, במסגרתה נהנים אורחי הריזורט מחלל מרהיב, העשוי כולו זכוכית, הצופה אל נוף הג'ונגל ויכולים להתבונן  בפילים בסביבתם הטבעית, מבלי לצאת מהנוחות הממוזגת של הבועה שלהם.

בועת הזכוכית מרווחת וקרירה עם מיטת קינג סייז ופינת ישיבה תחת גג שקוף. יש לה חדר אמבטיה מפנק צמוד עם חלוקי רחצה רכים ונעלי בית, מצעים לבנים ומוצרי רחצה מעודנים. חלק מהבועות גם כוללות שני חדרים ובריכת שחייה.

תוכלו לבלות שם לילה בלתי נשכח, משעות השקיעה ועד עלות השחר, חבויים לחלוטין בטבע. אל דאגה לא תשארו רעבים - תקבלו סל ובו ארוחת ערב מענגת, וגם תוכלו להזמין רום סרוויס של ארוחת שף.

Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort
חווית לינה בבועה באמצע הג'ונגל | צילום: Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort