חופשה בהפרעה: כל מה שיכול להשתבש בדרך לחו"ל

תקלות, הבטחות ללא כיסוי, אתרים פיקטיביים או הונאות של נותני שירותים. איך תדעו ממה להיזהר? צפו

זמן צפייה: 09:53

ישראלים רבים המתינו בציפייה לחודשי הקיץ כדי לצאת לחופשה - אך לעיתים קרובות החופשה הזו עלולה להשתבש, בין אם בגלל תקלות או הבטחות ללא כיסוי. ישנם גם ישראלים שהזמינו באתרים שהתבררו כפיקטיביים - או סבלו מהונאות של נותני שירותים. איך וממה להיזהר? כל הפרטים.

עוד ב-Mood:
לונדון בפלחות מ-100 דולר: יעדי הלואו קוסט הזולי לקיץ 2017
תיירים או ביזנס? התשובה תפתיע אתכם

מאיסתא נמסר בתגובה: "לכל חברת תעופה יש מדיניות ביטולים משלה ולאיסתא אין שום השפעה על כך. הנושא ידוע לפני ההזמנה ולעיתים רבות כרטיסים זולים הם בדמי ביטול מלאים, ללא יכולת בהחלפת שם, כך המצב בחברות לואו-קוסט. איסתא מסייעת ומחזירה כספים ללקוחות במצבים שבהם הדבר אפשרי, אולם היא כפופה לנהלי חברות התעופה".

מאייר פראנס נמסר: "אנו מצרים על הסיטואציה הלא נעימה שאליה נקלע הנוסע. לאחר בדיקה מצאנו כי הוא רכש כרטיס ללא אפשרות ביטול וּבכל מקרה לא ניתן לבצע העברת בעלות על כרטיסי טיסה. החובה על הסבר חוקי הכרטיס וּמשמעותם חלה על סוכן הנסיעות. נדגיש כי לכל נוסע האפשרות לרכוש כרטיס עם אפשרויות ביטול ושינוי תאריכים, אנו ממליצים לבדוק את חוקי הכרטיס טרם הרכישה".

כולל דיוטי פרי חדש: הצצה לטרמינל הלואו קוסט שנחנך בנתב"ג. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-tourism-news-016' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_lvswja5j' duration='63']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק