לטוס ללונדון בפחות מ-100 דולר: רשימת יעדי הלואו קוסט השווים לקיץ

כולם רוצים לטוס בזול: איך עושים את זה? לרגל פתיחת הטרמינל החדש בנתב"ג שכולו מוקדש לטיסות הלואו קוסט, בדקנו איפה תוכלו לנפוש וכמה זה יעלה לכם

זמן צפייה: 01:04

הקיץ כבר כאן, החופש הגדול כמעט התחיל. את הכסף הוצאתם על קייטנות או שתוציאו על ארטיקים ופעילויות אחרות לילדים, אבל עדיין לא בא לכם לוותר על נופש משפחתי בחו"ל. איך עושים את זה בלי לשבור תוכנית חיסכון בדרך? ובכן, היום קל יותר למצוא טיסה מוזלת מבעבר: ריבוי חברות התעופה וכן מהפכת הלואו קוסט משפיעות בעוצמה רבה על מחירי הטיסות.

בתחילת השבוע (ב') נחנך טרמינל 1 המחודש בנמל התעופה בן גוריון, שישמש את טיסות הלואו קוסט הבינלאומיות מישראל ואליה. בטרמינל נבנה גם דיוטי פרי חדש וצפויים לעבור בו מדי שנה כמיליון וחצי נוסעים. לאן תוכלו לטוס משם?

כולל דיוטי פרי חדש: הצצה לטרמינל הלואו קוסט שנחנך השבוע בנתב"ג. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-tourism-news-016' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_lvswja5j' duration='63']

 לונדון, בריטניה

לונדון היא לא האופציה הראשונה שעולה בראש כשחושבים על חופשה באווירת לואו קוסט, אבל החל מהשבוע המצב, כנראה, הולך להשתנות: חברת התעופה וויזאייר מציעה 18 קווים לתשעה יעדים ברחבי אירופה. במהלך החודש הנוכחי יחנכו ארבעה קווים חדשים, והם: לונדון, לובלין, קראיובה (רומניה) וקושיצה (סלובקיה). וזה לא הכל: לרגל חנוכת מרכזה החדש של וויזאייר בלונדון החברה מציעה עד היום (22 ביוני) בחצות 20 אחוזי הנחה על טיסות הקו החדש ללונדון. 

איך מגיעים? הקו החדש ללונדון יחל לפעול השבוע, יחד עם שלושת הקווים האחרים.

חופשה לדוגמה: 24-27.6, טיסה ישירה הלוך וחזור ללונדון (לוטון): 437 שקל בהלוך, 524 שקל בחזור.

שופינג של החיים בלונדון: צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_38' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hw3ekqgu' duration='58']

פאפוס, קפריסין

אחד היעדים הלוהטים של הקיץ: הרבה חופים, בטן גב, שמש ואטרקציות לילדים. חובבי הז'אנר ימצאו גם פארק מים כיפי לילדים ומבוגרים. בסך הכל מדובר ביעד שמזכיר את אילת, אבל לעיתים קרובות חבילת נופש בו תהיה זולה ממנה בעשרות אחוזים.

איך מגיעים? חברת התעופה ריינאייר מפעילה קו בין ישראל לקפריסין: ניתן למצוא כרטיס טיסה לקפריסין או ממנה לנתב"ג במחירים של החל מ-20 יורו.

חופשה לדוגמה: 4-7.7, טיסה ישירה הלוך חזור לפאפוס: 60 יורו בהלוך, 42 יורו בחזור.

במהלך עונת החורף הבאה צפויה החברה לפתוח קווי טיסה נוספים, ביניהם למילאנו ולשלושה יעדים נוספים בפולין.

חופים, בטן גב, שמש ואטרקציות לילדים. פאפוס, קפריסין | צילום: shutterstock

רייקיאוויק, איסלנד

רייקיאוויק היא עיר הבירה של איסלנד. העונה הכי כדאית לביקורים בה היא עונת הקיץ, ותוכלו למצוא בה מגוון מלונות, חנויות ומסעדות, אך העיר ידועה בעיקר בשל חיי הלילה הסוערים שבה. גם חובבי הטיולים והטבע יהנו מהנופים עוצרי הנשימה שמציעה איסלנד.

איך מגיעים? לאחרונה הודיעה חברת התעופה האיסלנדית WOW כי החל מספטמבר 2017 יפעל קו ישיר בין תל אביב לרייקיאוויק. כמו כן ניתן יהיה להמשיך מרייקיאוויק ליעדים השונים בצפון אמריקה, ובהם: ניו יורק, בוסטון, בולטימור, וושינגטון הבירה, פיטסבורג, שיקגו, טורונטו, מונטריאול ועוד. בין המחירים הנבחרים עליהם הודיעה החברה: 149 דולר (לכל כיוון) ליעדים השונים בצפון אמריקה, ובהם: ניו יורק, בוסטון, בולטימור, וושינגטון הבירה, פיטסבורג, שיקגו, טורונטו ומונטריאול; 199 דולר (לכל כיוון) לסן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ומיאמי וכן 99 דולר (לכל כיוון) לאיסלנד.

חופשה לדוגמה: 18-26.9, טיסה ישירה הלוך וחזור לרייקיאוויק: 185 דולר לכיוון.

חיי לילה לצד נופים עוצרי נשימה. רייקיאוויק, איסלנד | צילום: shutterstock

בודפשט, הונגריה

בודפשט ידועה כבר חודשים רבים בתור יעד שההגעה אליו זולה: בחודשי החורף חברת התעופה ריינאייר הפעילה אליו קו מיוחד במחירים זולים משדה התעופה בעובדה. בחודשי הקיץ לא תצטרכו לנסוע עד עובדה: חברות תעופה כמו וויזאייר ואיזיג'ט מפעילות קווי טיסה ישירים וזולים, ליעד שמתאים גם לחובבי שופינג ואפילו למשפחות.

איך מגיעים? הקו לבודפשט הינו קו יומי היוצא מנתב"ג, והמחירים הינם החל מ-437 שקל (להלוך) בחודש יולי.

חופשה לדוגמה: 28.6-4.7, טיסה ישירה הלוך וחזור לבודפשט: 637 שקל בהלוך, 394 שקל בחזור

יותר זול מבייביסיטר: המלון המושלם למשפחות נחשף

[brightcove_iframe video_id='mood-destination-guides-budapest-001-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_0kmolt3s' duration='238']

באזל, שוויץ

הקרבה ליער השחור הופכת את באזל ליעד נפלא אליו מגיעים מטיילים רבים. היער השחור הוא יעד מעולה למשפחות, ויש בו כפרי נופש רבים ואטרקציות שוות לילדים. באזל עצמה, מתאימה יותר לזוגות או למבוגרים: יש בה כ-40 מוזיאונים, מבנים ארכיטקטוניים מעניינים כמו הקתרלה של באזל, וכמובן אגם הריין המפורסם, לצידו תוכלו לאכול גבינות שוויצריות שקניתם בשוק המקומי.

איך מגיעים? חברת איזיג'ט מפעילה קו ישיר מנתב"ג לבאזל.

חופשה לדוגמה: 10-13.7, טיסה ישירה הלוך וחזור לבאזל: 208 פאונד בהלוך, 83 פאונד בחזור.

כ-40 מוזיאונים, מבנים ארכיטקטוניים, וכמובן אגם הריין המפורסם. באזל, שוויץ | צילום: shutterstock

אמסטרדם, הולנד

בדומה ללונדון, גם אמסטרדם הוא לא יעד שבהכרח נחשב ללואו קוסט, אך חברת התעופה ההולנדית טראנסאוויה איירליינס מציעה כרטיסי טיסה במחירים של פחות מ-180 יורו לכיוון, במגוון תאריכים בחודש יולי. נסו ותיווכחו.

חופשה לדוגמה: 9-12.7, טיסה ישירה הלוך וחזור לאמסטרדם: 144 יורו בהלוך, 175 יורו בחזור.

אמסטרדם עם הילדים: טיול שלא תשכחו. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_03' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_54lwzlux' duration='57']

אך עם זאת, יש דרכים נוספות שלא כדאי לוותר עליהן כשמחפשים את ההצעה המשתלמת ביותר: כשאתם מחפשים טיסה אל תעשו זאת מהמשתמש האישי שלכם בגוגל. מנוע החיפוש מזהה את היסטורית הגלישה שלכם ומעלה את המחירים בהתאם, ולכן כדאי שתעברו למצב "גלישה בסתר" . בנוסף, מומלץ להשתמש באפליקציות ואתרים שווים במיוחד כדי למצוא את ההצעות הכי אטרטיביות. נסו את Skyscanner , Momondo ו-Hayden flights. גם האפליקציה הישראלית חוליו, שפונה בעיקר לספונטניים שמוכנים לטוס ברגע האחרון, יכולה לעזור לכם למצוא דילים שווים. והדבר האחרון: ניוזלטרים הם דבר מעצבן בדרך כלל, ורוב האנשים מדלגים על ההצעה להירשם אליהם כשהיא קופצת מול העיניים בכניסה לאתר כלשהו, אולם כשמדובר בחברות תעופה- לא כדאי לוותר. ההרשמה יכולה להשתלם ולגרום לכם להיות הראשונים שמוצאים טיסות זולות. שווה לנסות.

"גמישות בתאריכים וגם לפעמים ביעדים יכולה להוזיל את החופשה בעשרות ואף מאות דולרים", אומר יניב שולדנפרי, מנכ"ל אליס- חיפוש טיסות גמיש. "נסו להסתכל על הטווח הרחב ביותר של תאריכים שאתם יכולים לקחת בהם חופש מהעבודה ולחפש את החופשה במחיר האטרקטיבי ביותר".

היעדים השווים של הקיץ עכשיו בפייסבוק שלנו