תיירים או ביזנס? התשובה תפתיע אתכם

למה דיילות מעדיפות לעבוד דווקא במחלקת התיירים? לא תנחשו לעולם

זמן צפייה: 01:30

כמה פעמים ישבתם בטיסה שלכם כשמימינכם ילדים צועקים ומולכם מגש האוכל של המטוס, והתפללתם שיקרה נס ומישהו ישדרג את מקומכם ישירות אל מחלקת הביזנס? כולם מעדיפים את מחלקת העסקים המפנקת: למעט הדיילות, כנראה.

יש יותר דברים להביא כי יש יותר אופציות לארוחות, וציפיה הרבה יותר גבוהה שהכל יקרה בזמן. מחלקת עסקים (צילום: shutterstock)
יש יותר דברים להביא כי יש יותר אופציות לארוחות, וציפיה הרבה יותר גבוהה שהכל יקרה בזמן. מחלקת עסקים (צילום: shutterstock)

אפשר היה לחשוב שצוות הדיילים יעדיף לעבוד בקרב קומץ תיירים במחלקה היוקרתית, במקום מול מאות נוסעים במחלקת תיירים, אבל מסתבר שזה לא המקרה. הת'ר ויילד, דיילת אוויר לשעבר, סיפרה לאתר Quora: "כשטסים במחלקת התיירים, הכל יותר פשוט: בקשות סטנדרטיות של חטיפים, משקאות, בדיקות מעבר ועוד. במחלקה ראשונה אין זמן לנוח, יש יותר דברים להביא כי יש יותר אופציות לארוחות, וציפיה הרבה יותר גבוהה שהכל יקרה בזמן. הרגשתי כמו מלצרית."

דיילת נוספת העידה כי: "שירות של מאה אנשים במחלקת התיירים עדיף על  שירות של עשרים איש במחלקת עסקים. הנוסעים בתיירים אוכלים את מה שמגישים להם ולא מתלוננים כי מראש אין ציפיה למשהו אחר. בסוף הארוחה אנחנו אוספים את האשפה, מעמעמים את האורות בתא והולכים לישון, מה שלא קורה כשעובדים במחלקת עסקים".

את זה אתם חייבים לראות: איך עושים סקס במטוס וכמה זה עולה? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_200' autoplay='0' kid='1_qdo2e4ek' duration='1929']

הסיבה נעוצה כנראה באופי האוכלוסייה שנמצאת במחלקת העסקים: לדברי הדיילים, מיקום שדה התעופה שממנו יוצא המטוס יכול להשליך על איך שהנוסעים יתנהלו. "המקרה ההזוי ביותר שנתקלתי בו קרה לי במהלך טיסה מניו יורק לפלורידה, כשנוסע ביקש ממני להוציא את השקדים מתערובת האגוזים שלו, את הפרמזן מסלט הירקות ואת הכוסברה מסלט הטאבולה שהוגש לו". סיפרה אחת הדיילות. מחלקות העסקים שנחשבות על פי צוות המטוס לגסות ביותר נמצאות בחברות התעופה הטסות בין ניו יורק ולונדון, או ניו יורק למיאמי.

החופשות הכי שוות והיעדים החמים עכשיו אצלנו בפייסבוק