השורד שאכזב השבוע בגדול במדד העוקבים - והתיקו הדרמטי בפסגה

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. אז מי השורד הבולט שמספר העוקבים שלו לא עלה השבוע, מי השתיים שהתייצבו לבדן בפסגה - ומי ניצח בקרב בין אבירן לאלית? | מועצת הלייקים, פרק 9

זמן צפייה: 02:06

שבוע נוסף עבר ואנחנו מתקרבים בצעדי ענק אל הגמר שייערך באחד באפריל. עד שזה יקרה יש לנו לא מעט הפתעות בשבילכם במועצת הלייקים: שוויון בפסגה, הפתעה די מאכזבת מאחד מהשורדים היותר בולטים של העונה, וגם קרב בין אבירן לאלית.

בימים האחרונים כולם זוממים להדיח את מאיה, אבל האם זה הדבר היחיד שצריך להדאיג אותה? לא תאמינו, אבל השבוע יש שורדת נוספת שחולקת עם מאיה את המקום הראשון. גל רובין מזנקת היישר לראש הטבלה ומצטרפת למאיה עם עוד 4,000 עוקבים חדשים שכל אחת צברה השבוע. הפתעה נוספת מגיעה מגזרתו של אבירן שמצליח לעקוף את קייסי ועולה למקום הרביעי עם עוד 2,100 עוקבים שצבר בימים האחרונים.

לכתבות נוספות בהישרדות:

בטח שאלתם את עצמכם לאן נעלם טל השבוע מטבלת המובילים. שמנו לב למשהו די חריג שקרה השבוע - כבר 6 ימים שטל מורד לא עלה במספר העוקבים, ונותר עם 136 אלף. אומנם מדובר בכמות מאוד מכובדת, אבל טל, מה קורה איתך? הכול טוב?

השבוע התייצבו בפסגת ההחלטות אבירן ואלית, שם הם היו צריכים לקבל החלטות גורליות במיוחד. אבל מה קורה איתם בגזרת העוקבים? שימו לב – בתחילת העונה אלית היא זו שהובילה על אבירן במספר העוקבים, אבל כבר בתחילת החודש שעבר, התחולל מהפך, ואבירן פתח פער רציני. היום הוא כבר מוביל על אלית ביותר מ-3,000 עוקבים.

ורגע לפני סיום, חזרנו אל משימת הפרס שהתרחשה השבוע שבסופה סהר, גל וקייסי, נהנו מארוחה מפנקת במיוחד. אבל בזמן שהם אכלו, אני בטוח שחשבתם רק על דבר אחד – מה קורה ביניהם בגזרת העוקבים? אפשר לראות שגל וקייסי ראש בראש, בקרב מאוד צמוד, אבל בסוף יש לנו מנצחת אחת – גל תופסת פער ומובילה על שניהם עם 107 אלף עוקבים, נכון לרגעים אלה.