מדד האינסטגרם: האם העוקבים "הענישו" את טל בעקבות ההדחה של מאיה?

בשבוע שעבר דיווחנו כאן על קיפאון במספר העוקבים של טל מורד - אחד השורדים הבולטים של העונה. האם לאחר שהדיח מהמשחק את בת זוגו מאיה קיי הוא דווקא התאושש? וגם: שבוע לפני הגמר הגדול, מה מצב העוקבים של ששת השורדים האחרונים? | מועצת הלייקים, פרק 10

זמן צפייה: 00:34

השבוע במועצת הלייקים אנחנו בפרק אחרון לפני הגמר, בו נגלה מי יהיה השורד האחרון! אבל עד אז בדקנו במיוחד בשבילכם – איך השפיעה ההדחה של מאיה על כמות העוקבים של טל? מי המנצח מבין השישייה השבוע? ומי מנצח בקרב בין סהר לגל?

אחרי שדיווחנו כאן בפעם האחרונה על ההפתעה המאכזבת מצד השורד טל מורד, אפשר לומר עכשיו שהוא חזר ובגדול! השבוע הוא הוסיף לחשבון הפרטי שלו כמות מטורפת של 18 אלף עוקבים. כנראה שהוא לגמרי לקח את הנושא לתשומת ליבו, ויכול להתחיל לחזור לחייך.

לכתבות נוספות בהישרדות:

נותרנו עם שישה שורדים בלבד שאחד מהם הולך לזכות בשבת הבאה במיליון שקלים, אבל עד אז, בואו נקבל תמונת מצב על כמות העוקבים שצברו במהלך העונה. אפשר להגיד שבתחום הזה, ההדחה של מאיה עשתה לטל ממש טוב, כי מתוך השישייה אפשר לראות ממש בבירור שטל הוא זה שמוביל בפער על כולם. אחריו נמצאים בקרב צמוד מאוד גל וקייסי שבסופו גל לוקחת את הניצחון.

השבוע קרה דו קרב מאוד מעניין בין סהר לגל, בו הם התחרו ראש בראש על יתרון בחסינות אישית. אז אומנם בקרב הזה גל ניצחה, אבל השבוע מצב בעוקבים שלהם מבשר קצת אחרת. סהר כהן מוביל על גל במספר העוקבים שצבר בימים האחרונים עם עוד 1,200 עוקבים חדשים שנוספו לו לחשבון.

בשבוע הבא נהיה כאן עם פרק סיום העונה עם כל מה שחייב לדעת לקראת הגמר, ובסופו נדע – מי השורד המנצח של מועצת הלייקים?