האם גל ומאיה באמת מתקרבות - ולמה החברים של נטשה רוצים להדיח אותה?

רגע לפני מועצת השבט שבה נגלה מי יהיה המודח ה-11 של העונה – החלטנו לעשות לכם סדר עם כל מה שקרה השבוע בהישרדות: אז מה באמת קרה בין אבירן לנטשה - ומי צריך לחשוש לקראת המועצה?

זמן צפייה: 02:47

רגע לפני מועצת השבט (הערב ברשת 13) שבה נגלה מי יהיה המודח ה-11 של העונה – החלטנו לענות לכם על חמש שאלות שיעשו לכם סדר באירועי השבוע בהישרדות.

שאלה ראשונה: מה בעצם קרה בין נטשה לאבירן?

אבירן זכה במשימת הפרס – והיה צריך לבחור עוד ארבע שיצטרפו אליו, אבל הבחירה שלו במאיה לא התיישבה אצל נטשה טוב, שהעדיפה שהוא יבחר בשיקר, והיא בואו נגיד - לא הסתירה את זה.

אבירן מהצד שלו טען שלא בחר בשיקר כי רצה שיעלה לפסגת ההחלטות ובכללי שמשתיקים אותו יותר מידי בברית של טגאלוג, אבל גם את זה נטשה לא קנתה והפיצוץ בין השניים היה בלתי נמנע. ואם חשבנו שברית הברזל תתפרק, אז כמו שהצמד הזה מתחמם מהר ככה הוא נרגע מהר.

לכתבות נוספות בהישרדות:

שאלה שנייה: גל ומאיה באמת מתקרבות?

תתפלאו אבל נראה שכן, אחרי מועצת השבט האחרונה שבה גל הביאה את ברכת הדרך שלה לטל ומאיה, נראה שנפתח דף חדש. מאיה יודעת שהדרך להגיע לטל היא דרך גל ולא מסתירה את העובדה שההתקרבות שלהן זה בעיקר בשביל להרגיש יותר בנוח עם הקרבה שלה לטל, אז ככה כולם יוצאים מרווחים – בינתיים.

מאיה וגל

שאלה שלישית: למה טל וגל רוצים להדיח את נטשה?

גל מרגישה שנטשה משחקת משחק "נקי" ומפחדת שהמושבעים יבואו לטובתה, וטל לגמרי מסכים אחרי האש שחטף מהם במועצה האחרונה. הצמד מתחיל להריח את הסוף ועם זאת באה המחשבה עם מי כדאי לשבת בישורת האחרונה. סהר ושיקר מבינים את המהלך הזה ורואים שיש כאן הזדמנות לפרק את אחד הצמדים החזקים במשחק.

שאלה רביעית: נטשה לא מתעוררת?

ככה אתם מכירים את נטשה? אשת הברזל שלנו בהחלט מרגישה שמשהו פה מסריח, ומנסה לרחרח מה קורה ועושה מהלך מול אלית בזה שהיא אומרת לה ששיקר העלתה את השם שלה – במטרה לבלבל את אלית ככה שלא תדע על מי לסמוך. ובואו נגיד  - נטשה לא יוצאת מהשיחה מולה רגועה.

נטשה, אבירן, גל וטל
נטשה, אבירן, גל וטל | צילום: הישרדות

שאלה חמישית: מי בסכנת הדחה?

כמו שראינו, טל וגל נעולים על נטשה – אבל נטשה, שעוד לא מבינה שהיא על הגריל, נעולה על מאיה עם אלית. אבירן בכלל בלופ על קייסי, כל אחד מנסה להשאיר את הראש מעל המים ובין שרשרת החסינות, מלחמת החיים והמוות ופסלוני החסינות שמסתובבים להם בשבט – תהיו בטוחים שעד שהלפיד לא נכבה, אי אפשר לחתום על כלום.