הגיע הזמן לסכם: מי השורד שעשה את הקפיצה הגדולה ביותר מתחילת העונה במספר העוקבים?

אלית, גל, טל וסהר הבטיחו את מקומם בגמר הגדול (שבת ברשת 13) - ואחד מהם יהיה המנצח הגדול של העונה. אבל, בקרב לא פחות חשוב - האינסטגרם - התמונה אחרת לגמרי. אז מי ניצח בקרב על העוקבים מתחילת העונה, מי אכזב - ואיך שבוע הגמר השפיע על הנתונים של כל אחד מהפיינליסטים? | מועצת הלייקים, פרק 11 ואחרון לעונה

זמן צפייה: 02:15

זהו זה! הגענו לרגע האמת ובמוצאי שבת כולנו נדע מי יזכה בתואר השורד האחרון ובמיליון שקלים. עד אז, יש לנו הכרזה חשובה לא פחות – המנצח בקרב על העוקבים. אז מי עשה את הקפיצה הגדולה ביותר מתחילת העונה ועד עכשיו? מי מוביל מבין רביעיית הגמר? ולמי מהם יש ירידה במספר העוקבים דווקא בשבוע האחרון? מועצת הלייקים – פרק הסיום.

רגע לפני שנכריז על הזוכה במועצת הלייקים, שימו לב למה שקרה השבוע לרביעיית הגמר שלנו: סהר כהן נמצא במקום האחרון מבין רביעיית הגמר עם 1,700 עוקבים חדשים שצבר השבוע. שוויון מפתיע בין אלית לגל עם 2,000 לכל אחת, ובמקום הראשון – טל מורד עם 5,000 עוקבים שהוסיף לחשבון. אבל טל, אל תמהר כל כך לשמוח, כי דווקא בשבוע הגמר שמנו לב למשהו די חריג - הייתה לך ירידה קטנה במספר העוקבים בחשבון.

לכתבות נוספות בהישרדות:

אז בפעם האחרונה העונה, בואו נסתכל על כמות העוקבים של הפיינליסטים – במקום הרביעי אלית עם קצת מעל ל-24 אלף עוקבים, לפניה סהר עם מעל ל-41 אלף. במקום השני גל רובין שמחזיקה ב-115 אלף עוקבים, ומוביל על כולם בפער - טל מורד עם 159 אלף עוקבים.

טל, סהר, גל ואלית – במוצ"ש אחד מהם הולך להיות השורד האחרון ולזכות במיליון שקלים, אבל עד אז, יש עוד תואר, חשוב לא פחות שאפשר להכריז כבר עכשיו! הזוכה של מועצת הלייקים והמנצח בקרב על העוקבים!

לכבוד סיום העונה החלטנו לחזור אחורה, יום לפני שהכול התחיל, כדי לבדוק מי מבין כל השורדים של העונה, עשה את הקפיצה הכי גדולה עד היום. נתחיל מהסוף, עם ניר רגב שצבר הכי מעט עוקבים מבין כל השורדים, עם קצת יותר מ-1,300 משתמשים.

על הפודיום ניצבים קייסי זפטה וטל מורד אבל את הפסגה כובשת, איך לא, מאיה קיי שהוסיפה לחשבון שלה מעל 200 אלף עוקבים!