מה קורה עם משולש האהבה - ועל מה נלחמו במלחמת החיים והמוות?

רגע לפני מועצת השבט שבה נגלה מי יהיה המודח העשירי של העונה – החלטנו לעשות לכם סדר עם כל מה שקרה השבוע בהישרדות: אז מה היה במשימת החסינות השבועית - ומי צריך להיות בלחץ לקראת המועצה?

זמן צפייה: 02:49

האיחוד כבר מאחורינו, המשחק נפתח לגמרי מחדש וכל אחד חרד למקום שלו ומתחיל להריח את הסוף. רגע לפני מועצת השבט (הערב ברשת 13) שבה נגלה מי יהיה המודח העשירי של העונה – החלטנו לענות לכם על חמש שאלות שיעשו לכם סדר באירועי השבוע בהישרדות.

שאלה ראשונה: איפה גל, טל מאיה עומדים?

המשולש שלא מפסיק לספק לנו דרמות – מאיה, טל וגל הולך ומסתבך לנו מול העיניים. מצד אחד מאיה, מהצד השני גל ובאמצע טל שמנסה לג'נגל בין השתיים. אם תשאלו את טל הוא היה רוצה לשלב כוחות ולרוץ הוא וגל עם מאיה וסהר. אבל גל רואה את הדברים אחרת ומתבצרת בעמדה שלה שמאיה מהווה איום ומסיטה את טל מהמשחק - אז שילוב כוחות של הצמדים לא נראה באופק.

גל רובין וטל מורד
גל רובין וטל מורד בשיחה על הקשר שלו עם מאיה | צילום: הישרדות

לכתבות נוספות בהישרדות:

שאלה שנייה: פסגת ההחלטות עוד קורית?

ברור שכן! פסגת ההחלטות כמו הכרנו אותה ששני שורדים משבטים מתחרים נפגשים תפס טוויסט חדש ועכשיו כשיש שבט אחד עולים 2 שורדים שהאינטרס היחידי שעומד מול עיניהם זה האינטרס האישי. בפסגת ההחלטות הראשונה של שבט אולן עלו קייסי וטל שניצלו את ההזדמנות שהם בארבע עיניים ללבן את העיניים ביניהם ולפתוח דף חדש.

פסגת ההחלטות בין טל לקייסי
פסגת ההחלטות בין טל לקייסי | צילום: הישרדות

שאלה שלישית: מה היה במשימת החסינות האישית השבוע?

המשימה שכל צופה הישרדות מחכה לה! משימת האוכל. והפעם טוויסט מרענן – ארוחה צמחונית, אבל שלא תטעו היא הייתה לא פחות מגעילה מעונות קודמות. לישורת האחרונה של המשימה הגיעו נטשה, אלית, גל ודורין ובסוף נטשה לקחה את המשימה כמו גדולה, וזכתה בשרשרת החסינות.

שאלה רביעית: מה היה במלחמת החיים והמוות?

שאלה מעולה כי זה אולי ישנה את כל התמונה – גל עלתה לראש בראש מול אלית. אלית נלחמה כמו לביאה וכמעט זכתה בכוח אבל גל צמצמה את הפער ובסופו של דבר זכתה בכוח הצבעה כפול – כוח אדיר שיכול לשנות את כל המאזן.

גל ואלית במלחמת החיים והמוות
גל ואלית במלחמת החיים והמוות | צילום: הישרדות

שאלה חמישית: מי נמצא בסכנה לקראת המועצה ביום ראשון?

אחרי ההדחה של גיא רוזן - שבאה אחרי מועצת שבט מהטעונות שראינו על האי, אף אחד לא מרגיש בטוח – ובצדק. שיקר עדיין נחוש לנקום בקייסי וטל מוכן למהלך הזה – אבל מאיה ממש לא, מה שלא התקבל יפה אצל סהר וטל שלדעתם מאיה צריכה להפסיק להיות ניטרלית ולקחת החלטות קשות.

גל לעומת זאת מסמנת את מאיה שלטענתה לא מועילה ומסיטה את טל. ומי שנותנת רוח גבית למהלך היא אלית. בגדול המשחק מתערבב עם הרגש והשאלה - מי יצליח להפריד בין השניים?

אז מי היה המודח העשירי? התשובה הערב במועצת השבט של הישרדות