רגע לפני מועצת השבט: עשינו לכם סדר במצב העניינים בשבט אפולאקי

שבט אפולאקי מגיע למועצת שבט סבוכה במיוחד: איזה שורד צלצל בפעמון, מי לא יכולה להצביע - ומי מגיע במיוחד משבט ליבולן כדי להצביע? | הישרדות VIP, הערב אחרי החדשות בערוץ 13

זמן צפייה: 00:36

אז למי שקצת הסתבך עם עלילות אפולאקי לאחרונה ורוצה להגיע למועצת השבט (הערב ברשת 13) מוכן כשהוא יודע מהם יחסי הכוחות, שבו על הספה בנוחות וקראו את ההסבר הבא שהכנו במיוחד בשבילכם:

צלצולי פעמונים - אז בפרק האחרון של הישרדות VIP ששודר ביום שני, קובי הסתובב באי בפרנויה מוחלטת והיה בטוח שכולם מדברים על להדיח אותו. לאחר שיחות רבות עם חברי השבט, שאמרו לו שמתכננים להדיח את שירה – הוא עדיין הרגיש לא בטוח והחליט שהוא מצלצל בפעמון. מה שיוצר מצב שקובי חסין מהדחה ואי אפשר להצביע לו במועצת השבט.

קובי מצלצל בפכמון

שומר הבקתה - במהלך מפתיע למדי זהר בחר את שירה, בת בריתו, להתחרות נגדו בדו קרב על מנת לקחת את הקול שלה. הוא ניצח אותה וכך קרה. מה שיוצר מצב ששירה לא יכולה להצביע וזהר מצביע במקומה. האם הוא יחבור לברית של ג'קי, לברית של מייקל או שיפעל באופן עצמאי?

שירה פרבר

בקתת ההתדיינות - במהלך הפגישה האחרונה בבקתה, נציגי הבקתה יהונתן ודודו התבקשו להעביר לזהר, שומר הבקתה, שני שמות שבחרו. השמות שנבחרו היו יובל ואודליה. זהר אמר להם שהשמות שבחרו יכולים לקבל חסינות או להצביע במועצת השבט השני במידה וינצחו. שני הצדדים החליטו לתת להם את הזכות להצביע במועצה. ואכן שבט ליבולן ניצח, מה שיוצר מצב שליובל יש זכות הצבעה במועצת השבט של אפולאקי.

דודו ויהונתן

שרשרת החסינות - בתום משימת החסינות האישית שהצריכה יציבות בלב ים, מייקל גבר על קובי וזכה בשרשרת חסינות. כלומר, אי אפשר להדיח אותו, אלא אם הוא יחליט להעביר את השרשרת לשורד אחר.

לסיכום: מייקל וקובי חסינים מהדחה, זהר מצביע במקום שירה וליובל יש קול נוסף. עדיין לא סגורים על זה? צרפנו תרשים, כי אין יותר טוב ממראה עיניים.

שבט אפולאקי מועצה