לא עוד ליגאוו ובוהאיי, תגידו שלום לשבט טגאיי

שני השבטים חגגו אמש את הגעתם אל שלב האיחוד המתקדם, לו חיכו בציפיה כל העונה. צפו ברגע האיחוד מתוך הפרק

זמן צפייה: 03:40

הגיע זמן האיחוד

לאחר 26 ימים בהם נלחמו שבט בשבט באש, במים ובבוץ, כרתו בריתות, נתנו מעצמם הכול במשימות ועשו הכול כדי לשרוד, הגיע הרגע לו חיכו שני השבטים כל העונה: האיחוד.

בתום קרב ארבעת המודחים על החזרה למשחק, חברו שבעת השורדים שזכו להגיע לרגע המיוחל אל המנצחים הגדולים במשימה: יוסי, שחוזר למשחק כשבידו פסלון חסינות אישי בו זכה בזמן ששהה על אי המתים, וענבר שזכתה לחזור למשחק כשהיא עונדת על צווארה את שרשרת החסינות לאחר שהייתה המודחת הראשונה שהשלימה את המשימה אמש.

שמחים ומאושרים שזכו להגיע לשלב האיחוד המתקדם, קיבלו תשעת השורדים הנותרים את הבאפים (הבנדנות) החדשים שלהם ואת העובדה כי הם עומדים לצאת לריזורט מפנק כדי לחגוג יחד את האיחוד במסיבה חגיגית שתפתח דף חדש במשחק.

המנצחים הגדולים במשימה | צילום: צילום: מיכה לובטון

מה עומד מאחורי השם החדש?

הוא אמנם מזכיר את שמו של גיא זו-ארץ, אבל מאחורי שמו הקצר של השבט החדש מסתתרת משמעות שונה לגמרי: פירושו של השם "טגאיי" בפיליפינית הוא "רכס הרים" והוא מסמל את הסלעים האיתנים, החזקים והיציבים שסובבים את השורדים. צבעו הוא הצבע השחור ותשעת חברי השבט שלו הם אמיר פחר, ורד ספיבק, יוסי בובליל, מיכל פוקס, מעיין אדם, נתי שדה, ענבר פיניאבסקי בסון, רז זהבי ושגיא ברייטנר.

צילום: צילום: מיכה לובטון

צילום: צילום: מיכה לובטון
צילום: צילום: מיכה לובטון
צילום: צילום: מיכה לובטון

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

ילדים של החיים: כך השורדים והשורדות נראו כשהיו ילדים תמימים ומתוקים

אחד על אחד: עם איזה שורד היית רוצה להיתקע על אי בודד?