אחד על אחד: עם איזה שורד היית רוצה להיתקע על אי בודד?

האם זה מנגיסטו שישדרג את המחנה שלכם למלון חמישה כוכבים? האם זו ורד שתלמד אתכם סודות מחדר האיפור? או אולי בכלל טניטה שתדאג לכושר הגופני שלכם?

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם נמצאים על אי בודד, מוקפים בחול לבן ומי טורקיז צלולים, מעליכם שמיים בהירים והשמש הנעימה מלטפת אתכם. בראש מתנגנת מוזיקה קצבית והלב מוצף מתחושות של אושר ושמחה. חופש אמיתי. אבל לאחר כמה שעות הרעב מתחיל להשתלט ואתם מתחילים לחשוב שלעולם לא תזכו עוד לאכול ולעד תישארו רעבים. המוזיקה השמחה מתחלפת בדממה מוחלטת, אתם מרגישים בודדים בעולם וחושבים לעצמכם: "הלוואי והיה כאן מישהו שיודע למצוא אוכל על האי, להקים מחסה ולדאוג לנו."

ברוכים הבאים לגן עדן | צילום: צילום: מיכה לובטון

לפתע קול מוכר קורא לכם. אתם מסתובבים לראות מאין הוא מגיע אבל לא רואים דבר. הוא קורא לכם שוב, הפעם חזק יותר. השמש מסנוורת אתכם ואתם מתקשים לזהות מי שם, אבל לפתע זה מכה בכם: השורדים של הישרדות! תחושת הבדידות שעטפה אתכם לפני כמה רגעים פגה, החיוך חזר לפניכם ואתם מרגישים בלב שעכשיו הכול יהיה בסדר. אתם רוקדים לצלילי הביטבוקס של שגיא, עוזרים למנגיסטו להבעיר אש ולשדרג את המחנה שלכם, לומדים מורד סודות איפור וטיפוח מיוחדים, מתאמנים יחד עם טניטה ומשתזפים עם בר על החוף.

במי מהם הייתם בוחרים?

בום! אגוז קוקוס כבד נופל מהעץ לידכם ומבריח את השורדים. אתם מסתכלים סביבכם ומחפשים אותם, אבל מבינים שהדמיון גבר על המציאות והכול היה רק חלום אחד גדול.

אם הייתם יכולים להחזיר את הגלגל לאחור ולבחור שורד אחד איתו תבלו זמן איכות על אי בודד, במי הייתם בוחרים?

הצביעו עכשיו:

 

 

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מתמודדי הישרדות מאחלים: חופש גדול שמח!

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המודחים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים

ילדים של החיים: כך השורדים והשורדות נראו כשהיו ילדים תמימים ומתוקים

צבע, מוהיקן או בכלל קרחת: מה יעולל הספר הפיליפיני לשיער של גיא?