מילון הישרדות המלא

מה משמעותה של שרשרת החסינות? מה מסמלת האש הבוערת במשחק? ומה כתוב בדואר האי של השורדים? הכנו לכם מילון הישרדות מיוחד שיעשה לכם סדר במשחק

מתי השבטים זוכים להחזיק בפסל חסינות? מה ההבדל בין פסל חסינות לבין שרשרת חסינות? מה מסמלת האש הבוערת ב"הישרדות"? ומה חשיבותה של המצ'טה במשחק? הכנו לכם את "מילון הישרדות המלאעם כל מה שצריך לדעת על הישרדות. חושבים שאתם יודעים הכול? ענו על השאלון שבסוף הכתבה ובחנו את עצמכם!

פסל חסינות

בתום משימת החסינות השבטית בה מתמודדים שני השבטים במטרה להינצל מהדחה במועצת השבט, מקבל השבט הזוכה פסל חסינות מיוחד שמציל אותו מהדחה ומעניק לו ימים נוספים על האי. את פסל החסינות שומר השבט שזכה במשימה עד משימת החסינות השבטית הבאה, בה הוא עשוי לזכות בו מחדש או להעביר אותו לשבט היריב במידה ויפסיד במשימה.

צילום: צילום: מיכה לובטון

שרשרת חסינות

חברי השבט המועמד להדחה מתמודדים במשימת חסינות אישית במטרה לזכות בשרשרת חסינות שיכולה להציל חבר שבט אחד מהדחה במועצת השבט. במהלך מועצת השבט, השורד שזכה בה יכול להעניק אותה לשורד אחר כדי להצילו מהדחה במידה והוא בוחר בכך.

צילום: צילום: מיכה לובטון

בנדנות

נקראות גם "באפים". בתחילת המשחק כל שבט מקבל דגלים ובנדנות בצבע משלו שמאפיינות אותו ואיתו הוא מזוהה. בעונה החדשה הצבעים שנבחרו הם כחול וירוק: שבט בוהאיי ("חיים" בפיליפינית) זכה בצבע הכחול שמסמל מים שמעניקים חיים לכל היופי שסובב את השורדים. שבט ליגאוו ("פרא" בפיליפינית) זכה בצבע הירוק שמסמל את צבע הטבע הפראי של הפיליפינים.

אש בוערת

האש הבוערת במשחק, המזוהה כל כך עם "הישרדות", מסמלת למעשה את חייהם של השורדים. האש הבוערת בראש לפידם של השורדים במועצת השבט מסמלת את אורך חייהם במשחק: כל זמן שהיא בוערת הם ממשיכים לשרוד על האי, אבל לאחר הדחתם מהמשחק הם מכבים אותה ועוזבים את האי.

צילום: צילום: מיכה לובטון

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

וילת המודחים: עונה 2, פרק 1: הוילה נפתחת

גיא זוארץ מוצא את גל גדות בסוף העולם

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך

דואר אי

גלוית נייר שבצדה האחורי מופיע לוגו "הישרדות" ובצדה הקדמי מופיע מידע חשוב שעל השורדים לדעת: משימות חדשות, הודעות חשובות ועדכונים שישפיעו עליהם במשחק. כדי שיוכלו לדעת הכול, על השורדים להתעדכן מעת לעת בדואר האי שממתין להם במחנה ומכין אותם לבאות.

צילום: צילום: מיכה לובטון

מצ'טה

היא מוטיב חוזר של "הישרדות", מופיעה בכל עונה ואחד מכלי המשחק החשובים ביותר שיש לשורדים על האי. עם המצ'טה השורדים יכולים לבנות, להרוס, לחתוך ולצוד ואין ספק שהיא משפרת את תנאיהם על האי.

צילום: צילום: מיכה לובטון

חושבים שאתם מכירים את הישרדות מקרוב?

ענו על השאלון הבא ובחנו את עצמכם: