"אבא חטוב": האתגר החדש שכובש את הרשת!

האיש שעומד מאחורי אבא חטוב והשיל יותר מ-30 קילו הוא צביקה עינב, מאמן כושר שהתארח ב"עולם הבוקר" לפני כשנתיים, אז הוא שקל 30 קילוגרמים יותר. אחרי לא מעט תגובות על אותו השידור הוא החליט לקחת את עצמו בידיים ומשם הכל היסטוריה

זמן צפייה: 05:07

אחרי אותו שידור הגיעו לא מעט טוקבקים על החיצוניות של צביקה, על העובדה שהוא מאמן אנשים אבל נראה בעצמו ההפך הגמור. באותה הנקודה הוא החליט שהגיע הזמן למהפך. אחרי שהבין שכל הדיאטות בשוק לא מתאימות לו, והחשקים שהיו יותר חזקים ממנו, הוא החליט לטפל בשורש הבעיה- להתחיל לשלוט במה שנכנס לו לפה.

ברגע שהוא התחיל ליישם את ההמלצות, הוא הצליח לרדת במשקל והפניות לא איחרו להגיע. זה התחיל מעצות בקטנה, אבל מהר מאוד הוא הבין שצריך לתת מענה יותר עמוק והקים פיילוט של 8 חבר'ה, שקיבלו סרטון הדרכה ממנו פעם בשבוע, ושם הקסם קרה.

למה התוכנית רק לגברים?
זה התחיל מהעובדה שהוא לא מצא תוכנית תזונה ודיאטה שהתאימה לראש שלו, הראש הגברי. רוב הגברים חושבים אותו הדבר ומתקשים לוותר ולשנות את הרגלי התזונה שלהם. "היום ב-2021 אי אפשר לקטלג את זה כשחור ולבן, אבל אני מרגיש שאנחנו צריכים כמה שפחות חוקים, לא לספור ולמדוד כלום ולהיות מסוגלים לאכול חלה של שבת ולשבת ולאכול עם חברים פיצוחים ובירות."

אז מאיפה מתחילים?
אז נכון שהרעיון של דיאטה הוא קודם כל להוריד דברים, דווקא כאן תוכנית של "אבא חטוב" בשבוע הראשון מעלים דברים: שותים שתי כוסות לפני כל ארוחה, מכניסים מנה של ירקות מנקים שמוכחים מחקרית כיעלים לתהליכי הרזייה ורק אז מתחילים תהליך של ניקוי מהמאכלים היותר ממכרים.