בלי תירוצים: איך שומרים על כושר בחופש?

אירה דולפין מסבירה איך להפוך את החפצים בבית לכלי עזר לאימון כושר, ואיך שומרים על כושר בחופשה. אז קדימה, נגמרו התירוצים

זמן צפייה: 04:49

מאת: אירה דולפין

אין עוררין על כך שאנחנו מעריצים גדולים של חופשות, אז איך למרות כל המגבלות של היעדר חדר כושר או היעדר חשק, בכל זאת לקחת את עצמך בידיים ולהתאמן. לא צריך מנוי מפונפן לחדר הכושר, ולא צריך לקנות חפצים מיוחדים ולהוציא מאות שקלים, כשאפשר להשיג את אותה תוצאה עם חפצים שיש לכם בבית, או בחדר במלון כשבמקרה אין חדר כושר במתחם.

אולי יעניין אתכם:

5 דרכים להקל על סטרס

כך תשיגו את כל החלבון שאתם צריכים בתזונה צמחונית

כיצד מזון מזין ואיכותי יכול ליצור מחלות בגופינו?

אז איך מתאמנים גם בחופש הגדול?

מדרגות - אז קודם כל תנסו כמה שיותר את המדרגות של המלון, במקום המעלית. אחד האימונים הכי יעילים שיש, זה עלייה וירידה במדרגות. זה גם יכול להיות ספסל נמוך, דרגש, הדום או שרפרף רחב - דברים שבהחלט אפשר למצוא בכל בית מלון.
דילגית – דלגית אפשר לקחת לכל מקום, אפשר לאלתר דלגית מכבל מאריך או סתם חבל ארוך עבה.
גומיות - גומיות אפשר להכניס בכל מקום בתיק, הן בכלל לא תופסות מקום, אך יעילות מאוד לכל האזורים בגוף ואפשר לעשות איתן אימון חוויתי ומאתגר מאוד.
תיק גב – לכל אחד יש תיק חפצים שהוא לוקח איתו לחופשה, אז התיק הזה יכול לשמש אתכם כמשקולת לכל דבר (במיוחד ששוקלים אותו לקראת עלייה למטוס וכך גם תדעו כמה התיק שוקל).
שותפים לחופשה – בני משפחה או חברים שמבלים אתכם בחופשה הם אופציה מעולה לכלי עזר באימון, ישנם מגוון רחב של תרגילים בהם ניתן להיעזר בבני זוג לאימון, אם זה להחזיק את הרגלים לייעול כפיפות הבטן או להגביר את רמת הקושי בהתנגדות. צפו ברעיונות לתרגילים מתוך העולם הבוקר

העולם הבוקר כל הפרקים