5 דברים שעברו אליכם בירושה ולא ידעתם

כולנו יודעים שאנחנו קומבינציה גנטית של ההורים שלנו. אבל הנה 5 תכונות שלא ידעתם שעברו אליכם בירושה. הפסיכולוגית בדרך

זמן צפייה: 00:59

1. הצלחה אקדמית
נתון מדהים הוא ש-55% מסיכויי ההצלחה שלכם באקדמיה תלויים בגנים שירשתם. שילוב של אלפי גנים שעוברים בתורשה אחראים לסיכויי ההצלחה במסגרות לימודים. כמובן שאין לזלזל בעידוד, מחמאות ודחיפה מצד ההורים והסביבה וקיבלתם מתכון לתואר ראשון מוצלח. אז אם ההורים שלכם הפגינו יכולות מרשימות, זה כנראה אצלכם בגנים.

2. אהבה לקפה
אוהבים קפה? האשימו את הגנים שלכם. מדענים גילו סט של גנים שעוזרים לספיגת קפאין בצורה איטית יותר. כך יורד הרצון לשתות קפה לעיתים תכופות.

אוהבים קפה? האשימו את הגנים שלכם
אוהבים קפה? האשימו את הגנים שלכם

3. שנאה לכוסברה
מסתבר שקיים גן שמשפיע על חוש הריח שלנו, הקשור לחיבה לעשב התבלין כוסברה. מחקר גנטי שנערך גילה שהאנשים בעלי אותו גן, רגישים מאוד לתרכובת הכימית של הכוסברה, וטוענים שיש לו טעם של סבון. אם בכל זאת תרצו ליהנות מכוסברה, נסו לטחון אותה ובכך לנסות להעלים את הארומה שלו.

4. כישרון נהיגה ברכב
מדענים הוכיחו את מה שרובנו חושב בזמן נהיגה: לא כולם נועדו להיות על הכביש. אפשר ללמוד את כל החוקים ולעבור טסט, אבל ירשתם סט מסוים של גנים האחראים על התמצאות במרחב, מהירות תגובה, ריכוז וכדומה, לא כדאי לכם לעלות על ההגה. לפי אותם מדענים, 30% מהאנושות מכילה את סט הגנים הזה, והם חיים בינינו.

עזבו טסט ותיאוריה, איך אמא נוהגת?
עזבו טסט ותיאוריה, איך אמא נוהגת?

5. פופולריות
זה אולי יפתיע אתכם, אבל הסוד לחיים פופולריים טמון בגנים שלכם. מדענים מהארוורד הגיעו למסקנה כי בשחר האנושות, אלו שהחזיקו במידע חשוב על מקורות מזון או סכנה, היו במרכז הקבוצה. אותם אנשים העבירו את התכונות הללו ליורשיהם דרך הגנים, אשר זכו להיות פופולריים בקרב חבריהם.

עוד ברשת בריאות

האם באמת צריך פעילות גופנית מידי יום? [brightcove_iframe video_id='boker_11001017_004' autoplay='0' credit='' kid='1_z4firtpq' duration='332']

איך להוריד 2 קילו בשבוע

חיוך מהסרטים: 9 דרכים להשיג חיוך כמו בהוליווד

כך תגרמו לילדיכם להפסיק לאכול סוכריות גומי

סוף העולם הגיע: האם ממרח נוטלה מסרטן?

יש לכם שאלה בנושאי בריאות למומחים שלנו? לחצו כאן
יש לכם שאלה בנושאי בריאות למומחים שלנו? לחצו כאן