9 דרכים להשיג חיוך כמו בהוליווד

חולמים לחייך כמו גל גדות, ג'וליה רוברטס או טום קרוז? אספנו עבורכם 9 טיפים כיצד להשיג את החיוך ההוליוודי המושלם

זמן צפייה: 01:16

מי לא חולם על חיוך לבן ומרשים כמו של הכוכבות והכוכבים הגדולים של הוליווד? אז לפני שאתם קובעים תור לטיפול 10,000 בפה ומוציאים סכומי עתק. אספנו עבורכם 9 טיפים להשיג שיניים צחורות ומרשימות:

1. משחת הלבנה ביתית
ערבבו 1 כפית כורכום עם כפית שמן קוקוס והוסיפו 2-3 טיפות של שמן מנטה. השתמשו במשחה שנוצרת כמשחת שיניים והיא תטפל בציפוי האמייל של השיניים, תלבין את השיניים ותרענן את ריח הפה.

2. שמן עץ התה
דללו 5 טיפות של שמן עץ התה בחצי כוס מים, ושטפו את הפה בתמיסה בכל יום, לאחר צחצוח השיניים. לקבלת אפקט בוהק יותר, פעמיים בשבוע הוסיפו טיפה אחת לתערובת הנ"ל. שימו לב לא להוסיף יותר מכך.

ערבבו 1 כפית כורכום עם כפית שמן קוקוס והוסיפו 2-3 טיפות של שמן מנטה
ערבבו 1 כפית כורכום עם כפית שמן קוקוס והוסיפו 2-3 טיפות של שמן מנטה

3. ממרח תותי שדה
קחו תות שדה, רסקו אותו בעזרת כף, וערבבו עם מלח ים דק. מרחו על מברשת השיניים וצחצחו בעדינות עם השיניים למשך כמה דקות. שטפו היטב את הפה, וחזרו על הפעולה לא יותר מפעם בשבועיים.

4. שמן קוקוס
מרחו קצת שמן קוקוס על השיניים לפני הצחצוח, השאירו את השמן למשך 15-20 דקות ואז צחצחו את השיניים היטב. חזרו על הפעולה פעמיים או שלוש בשבוע.

מרחו קצת שמן קוקוס על השיניים לפני הצחצוח
מרחו קצת שמן קוקוס על השיניים לפני הצחצוח

5. אבקת פחם פעיל
לא להיבהל, אבל ערבבו אבקת פחם פעיל עם מים עד לקבלת תערובת דמוי משחה. בזהירות, מרחו את המשחה על השיניים. השאירו למשך 2 דקות ושטפו את הפה ביסודיות.

6. קליפת בננה
קליפת הבננה מכילה חומר הממיס פלאק, ועוזר לשפר את הצבע הטבעי של השיניים. שפשפו את פנים קליפת הבננה על השיניים, משני הצדדים שלהם, והמתינו 5-7 דקות. צחצחו את השיניים ושטפו את הפה. ניתן לחזור על הפעולה כמה שרוצים.

קליפת הבננה מכילה חומר הממיס פלאק, ועוזר לשפר את הצבע הטבעי של השיניים
קליפת הבננה מכילה חומר הממיס פלאק, ועוזר לשפר את הצבע הטבעי של השיניים

7. שטיפת פה לימונית
שטיפת הפה הטבעית והביתית הזו תעזור לכם להלבין את השיניים בהדרגה ולשמור על ריח פה נעים. ערבבו מיץ לימון עם מלח דק ביחס של 1:3 (3 לימון מול 1 מלח). שטפו את הפה עם התערובת ביסודיות לאחר צחצוח השיניים. חזרו את הפעולה פעמיים או שלוש בשבוע. זהירות: אין להשתמש בתמיסה זו אם יש לכם דלקת או פצעים בפה או בחניכיים.

8. עלי בזיליקום
טחנו עלי בזיליקום טריים לעיסה והשתמשו בה במקום משחת השיניים שלכם. ניתן גם להשתמש בעיסה רק כדי להשרות את השיניים למשך 5 עד 10 דקות, לפני הצחצוח היומי.

מרחו על השיניים מיץ אלוורה טבעי או ג'ל אלוורה טבעי
מרחו על השיניים מיץ אלוורה טבעי או ג'ל אלוורה טבעי

9. אלוורה
לאחר כל צחצוח שיניים, מרחו על השיניים מיץ אלוורה טבעי או ג'ל אלוורה טבעי (לא כזה שמורחים על פצעים), ועסו בעזרת מברשת שיניים. לאחר מכן שטפו ביסודיות.

עוד ברשת בריאות:

כך תגרמו לילדיכם להפסיק לאכול סוכריות גומי

כיצד סלק יכול לעזור לאימון שלכם?

סוף העולם הגיע: האם ממרח נוטלה מסרטן?

רוצים לשאול את המומחים שלנו שאלה בנושא בריאות? כנסו ואולי תזכו בפרס

שנהיה בריאים