חוזרים ללימודים: 3 עצות זהב שיגרמו לילדכם להצטיין בשנת הלימודים

רגע לפני ששערי בית הספר נפתחים שוב: בעזרת 3 עצות הזהב האלו תהיו בטוחים שילדכם יצטיינו בשנת הלימודים החדשה

ילדים

אנו שולחים את ילדינו לבית הספר מתוך הכוונות הטובות ביותר, מתוך אמונה שילדים זקוקים לחינוך טוב כדי להפוך למבוגרים פרודוקטיביים ומאושרים. אבל לעתים קרובות אנו לא לוקחים את הזמן להבטיח ולחזק את היסודות - שהם אוכלים נכון, ישנים מספיק ולא מבלים יותר מדי זמן מול משחקי מחשב ומסכים.

אינכם צריכים לשלוט בכל דקה ביום של ילדכם, אך אם תשמרו על שלושת היסודות האלה לבריאות ילדיכם, תראו שהם יצליחו בשנת הלימודים הזו - ואף מעבר לכך. וזכרו - מוח מבריק מגיע מגוף בריא.

 

הוסיפו פעילות גופנית לשגרה שלהם

סוף הקיץ לא אמור להיות סיום הפעילות הגופנית. שלחו את הילדים לרכוב על אופניים או לטייל עם הכלב. אם אתם גרים ליד בית הספר, דלגו על האוטובוס ולכו איתם ברגל לבית הספר.

על פי מחקר שפורסם לאחרונה, חלקי המוח של ילדים הקשורים לזיכרון ולתפקוד הקוגניטיבי גדולים יותר בקרב ילדים פעילים יותר. מחקרים נוספים הראו שילדים שהשתתפו בפעילות גופנית מוגברת השתפרו במתמטיקה, קריאה וכתיב.

עוד ב"בריאות"

תאכלו את זה בלילה, ותשרפו שומן בשינה

היפוכונדרים? קבלו 11 תסמינים מפחידים שהם למעשה ממש לא מזיקים

האם זה רע לאכול לפני השינה?

 

במילים אחרות, אם אתם רוצים שילדיכם יוכלו לזכור ביתר קלות את מה שהם לומדים, להיות ממוקדים יותר בזמן שהם לומדים את זה ולקבל ציונים טובים יותר כתוצאה מכך, הקפידו לתזמן פעילות גופנית תכופה יחד עם תרגול בפסנתר ושיעורי אנגלית.

להאכיל אותם במזון בריא

המוח של ילדים עדיין מתפתח. חומצות שומן אומגה 3 ו- 6 ונוגדי חמצון חיוניים לבריאות ולתחזוקה של האונות, הנוירונים והסינפסות הגדלות של ילדים. כמות לא מבוטלת של דגים, ביצים, אגוזים, פירות יער, פירות וירקות בתזונת הילדים שלכם תוביל למוח וגם לגוף.

צמצום הסוכר הוא המפתח לסייע להם גם לווסת את התנהגותם. הגבלת ממתקים מונעת התרוצצויות סוכר ותקיעות סוכר נמוכות בדם שעלולות לגרום לילדים להיות מוסחים ולהתנהג בצורה לא יציבה.

נסו להוסיף מזונות אלה לקופסת האוכל של הילדים שלכם כדי לסייע בהגברת כוח המוח שלהם.

וודאו שהם ישנים טוב בלילה

בזמן שגופם ישן, מוחם של הילדים קשה על מנת לעבור על המידע החדש שרכשו באותו יום ולבסס אותו בזיכרון. הוכח כי ילדים שאינם ישנים מספיק או מופרעים לעתים קרובות בזמן השינה, מתקשים לשמור על מה שלמדו בבית הספר.

עזרה לילדים שלכם להירגע בערבים וללכת לישון בשעה סבירה תסייע להם להיות במיטבם לאורך כל יום הלימודים.

וודאו שילדכם הולכים לישון בהדרגה וקמים מוקדם יותר במהלך השבוע או שניים לפני תחילת הלימודים. שילוב ארוחות גדולות וקפאין לפני השינה עשוי גם לעזור.