זה מה שאתם צריכים לעשות אם יש לכם כאבי צוואר בצד ימין

הנה העניין בנוגע לכאבים ומציקים: אלא אם כן אתם יכולים לעקוב אחר המקור שלהם לאירוע ספציפי, כמו תאונת דרכים או פציעה בספורט, הם יכולים להיות קצת מסובכים להבין. גישה הוליסטית לסוג זה של כאבי צוואר היא ההימור הטוב ביותר שלכם להקלה בכאבים

כאבי צוואר

אם אתם מרגישים לפעמים שהגב שלכם "יוצא" - לעתים קרובות מדובר בתוצאה של חוסר איזון שרירים כרוני, בעיות יציבה או חוסר כללי בכוח או בניידות הנובעים מאורח חיים יושבני. זו הסיבה שאם אתם חווים כאבי צוואר בצד ימין, בצד שמאל או בשניהם, ייתכן שתצטרכו לטפל בבעיה באופן הוליסטי (ובעזרת רופא או פיזיותרפיסט) כדי לוודא שאתם מטפלים בגורם השורש.

סיבות לכאבי צוואר בצד אחד

באופן כללי, אם אתם חווים כאבי צוואר רק בצד אחד, כנראה שזה לא גורם לדאגה יתרה. עם המרשם הנכון של טכניקות מתיחה, חיזוק והפחתת מתח, סביר שתרגישו טוב יותר תוך ימים או שבועות. באופן דומה, פציעות פתאומיות או תאונות עלולות להוביל לכאבי צוואר בצד ימין, במיוחד אם הסתכלתם לצד כשהפציעה התרחשה.

עוד ב"בריאות"

בחנו את עצמכם: האם אתם מכורים לאוכל?

זאת הטעות הקריטית שאתם עושים כשאתם מנקים את הבית

מדוע לעולם אסור לכם לשבת על המיטה עם בגדי יציאה?

 

מתי לפנות לקבלת עזרה בכאבי צוואר

בעוד שטיפול עצמי בבית לעתים קרובות יכול להקל על כאבי צוואר קלים עד בינוניים, חשוב לדעת מתי לפנות למומחה. אם הכאב חד, מפריע לפעולות היומיומיות שלכם או גורם להקרין כאב בזרועות, עליכם ליצור קשר עם הרופא. סיבה נוספת להרים צלצול למשרד הרופא שלכם - הופעת הכאבים היא פתאומית וחמורה (עם או בלי סיבה ידועה) ומלווה בשינויים בתודעה או אובדן תפקוד.

כאבי צוואר ועמוד השדרה אינם דבר שצריך לזלזל בו, ככלל, אם אתם מודאגים מהכאב, פנו לרופא או לפיזיותרפיסט.

לחזק, למתוח ולשחרר מתח לקבלת התוצאות הטובות ביותר

כשמדובר בטיפול בכאבי צוואר, גם אם זה קורה רק בצד אחד, עליכם לתכנן גישה הוליסטית לריפוי המתייחסת לשני צידי הגוף. אם הסיבה השורשית נובעת מחוסר איזון בשרירים, מתיחה וחיזוק משני צידי הצוואר כמו גם השרירים שמסביב יובילו ככל הנראה להקלה ארוכת טווח.

כאשר מטפלים באזור ספציפי של כאב או אי נוחות, אחת הטעויות הגדולות ביותר שמישהו יכול לעשות היא הזנחה להסתכל על האזור הכואב כחלק מהגוף בכללותו. הגוף הוא מערכת המבוססת על ביו -טנסגרטיות, כלומר כל רקמה בגוף מחוברת במידה מסוימת ברשת של פאסיה.

פאסיה היא יריעה של רקמת חיבור השומרת על איברים, שרירים, סיבי עצב, עצמות וכלי דם במקומם.

במקרה של כאבי צוואר חד צדדיים, מתן טיפול במעלה הזרם והמורד מהמקור, או לצד השני של הגוף, יכול לספק הקלה ויכולת מוגברת לטפל ביעילות באזור הפגוע בעזרת שיטות תנועה יעילות.