השילוש הקדוש: 3 פעולות להשגת אורגזמה נשית

האורגזמה הנשית היא באופן מובהק מורכבת יותר מזו הגברית, ולראיה רק 65% מהנשים הצהירו כי חוו סיפוק מיני. לכן צוות חוקרים מצא 3 פעולות שיבטיחו לכן אורגזמה

זמן צפייה: 00:56

הפער בין גברים לנשים, שעדיין קיים בהרבה תחומים, הוא אחד הדברים הבעייתים בחברה האנושית שיש לתקן באופן מיידי. אחד הפערים שלא ניתן לגשר עליהם, הוא פער האורגזמה - העובדה שגברים יכולים להגיע לאורגזמה לעיתים הרבה יותר קרובות מאשר נשים במהלך יחסי מין. אך בדיוק בשביל זה "המציאו" את המדע.

צוות חוקרים מאוניברסיטת אינדיאנה ומאוניברסיטת צ'אפמן בקליפורניה שאלו למעלה מ-52 אלף אנשים, הפזורים בכל סקאלת המיניות בין הגילאים 18 עד 65 והגיעו למסקנה שיש "משולש זהב" - שלוש פעולות שיבטיחו שהאישה תחווה אורגזמה. רוצים לדעת מהן הפעולות? צפו בוידאו בתחילת הכתבה

65 אחוז בלבד אצל הנשים ההטרוסקסואליות דיווחו כי חוו אורגזמה ביחסי מין
65 אחוז בלבד אצל הנשים ההטרוסקסואליות דיווחו כי חוו אורגזמה ביחסי מין

המחקר, אשר פורסם בכתב העת "ארכיון של התנהגות מינית", מציע חשיפה מעניינת עד כמה הפער בין האורזמה הגברית והנשית גדולה. מהנשאלים במחקר, 95 אחוז מגברים ההטרוסקסואלים דיווחו שהגיעו לאורגזמה במהלך יחסי מין מלאים, לעומת 65 אחוז בלבד אצל הנשים ההטרוסקסואליות. למען האמת, נשים סטרייטיות היו במקום האחרון בשיעור האחוזים שחוו אורגזמה במהלך יחסי מין. לעומתן, 66 אחוז מהנשים הביסקסואליות, ו-86 אחוז מהנשים הלסביות הצהירו כי חוו אורגזמה. לעומתן, אצל הגברים המספרים גבוהים בהרבה. 88 אחוז מהגברים ביסקסואלים ו-89 אחוזים מהגברים ההומוסקסואלים הצהירו כי חוו אורגזמה במהלך יחסי מין עם בן זוג.

הכל מתחיל בחינוך מיני

השילוש המוזהב המדובר הוא המפתח לצמצם את הפער בין גברים לנשים, בכל הקשור לחוויה מינית. ולטענת החוקרים, הכל מתחיל בחינוך. 30 אחוז מהגברים מאמינים שחדירה היא הדרך הבטוחה לאורגזמה נשית, וכמו שאמרה אחת מהחוקרות, פרופ' אליזבת לויד: "אין דבר יותר שקרי מזה". רק 35 אחוז מהנשים ההטרוסקסואליות מגיעות לסיפוק מיני מחדירה בלבד. מצד שני, 80 אחוז מהן ו-91 אחוז מהנשים הלסביות, הצהירו שהגיעו לאורגזמה בזכות "משולש הזהב".

הכל מתחיל בחינוך מיני
הכל מתחיל בחינוך מיני

עוד נכתב במחקר, כי קיימות דרכים נוספות להגביר את הסיכוי לסיפוק מיני אצל נשים גובר: כאשר הן מסופקות ממערכת היחסים, אומרות מה הן אוהבות בסקס, משבחות את בן הזוג על משהו מיני שעשה, מסמסות הודעות סקס, לובשות הלבשה תחתונה סקסית, מגשימות פנטזיות מיניות או מנסות גירוי אנאלי.

אין ספק שהמדע כבר הוכיח בעבר שהביולוגיה של האורגזמה הנשית היא באופן מובהק מורכבת יותר מזו הגברית, ומחקר זה רק מחזק את הטענה הזו. המדע עדיין לא פיצח את תפקידה של האורגזמה הנשית, אך ההשערה הבולטת גורסת כי מדובר במגנון היקשרות לבן הזוג. לאור הממצאים, אנשי המחקר משערים כי חוסר המודעות, שימת הדגש בחברה על האורגזמה הגברית לאורך ההיסטוריה וחינוך מיני לקוי, הן הסיבות לפער הזה בין נשים לגברים. אורגזמה נשית לא צריכה להיות כה נדירה.

עוד ברשת בריאות

שבדיה מציעה: הפסקות סקס יזומות [brightcove_iframe video_id='health-articles-029' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_fh3frv9p' duration='41']

7 יתרונות בריאותיים לצ'ה צ'ה צ'ה 

אילו סוגי כאבי ראש קיימים וכיצד מטפלים בהם?