זו הסיבה האמיתית שלגברים קל יותר לרדת במשקל מאשר לנשים

למה נראה שקל יותר לגברים לרדת במשקל? יכול להיות שזה הכל בראש שלנו

Romantic,couple,is,cooking,on,kitchen.,handsome,man,and,attractive

מדוע גברים נוטים לרדת במשקל בקלות רבה יותר מנשים? זה עשוי להיות קשור לדרכים שבהן נשים וגברים חושבים על אוכל בצורה שונה.

לפי סקר שנערך לאחרונה, נשים פשוט עושות אובססיה לגבי אוכל יותר מאשר גברים. בעוד 25 אחוז מהנשים חושבות על אוכל כל חצי שעה, רק 10 אחוז חושבות על סקס לעתים קרובות כל כך. כשזה מגיע לגברים, 5 אחוז חושבים על סקס פעם בדקה ו-36 אחוז מוצאים את דעתם נודדת אליו כל 30 דקות.

נשים גם נוטות להתייחס רגשית לאוכל, בעוד שגברים לא. הספר Conquering Heart Attack & Stroke מתייחס למחקר סריקת מוח שבו "החוקרים הציגו מזונות מפתים מול גברים ונשים שלא אכלו יום אחד, ואז אמרו להם להילחם ברעב שלהם. המוח של הגברים הראה הרבה פחות פעילות בתחומים של ויסות רגשי, זיכרון ומוטיבציה בהשוואה למוח של הנשים - כאילו גברים הצליחו בקלות יותר 'לכבות' את התשוקה שלהם למאכלים אהובים, שכללו עוף מטוגן, לזניה, גלידה, פיצה."

עוד ב"בריאות"

תת תזונה, שלשולים וגלי חום: אלו השפעות שינויי אקלים על הבריאות שלנו

רוצים לרדת במשקל מהר? תאכלו כמו תינוק

כדאי להכיר: כל מה שאתם צריכים לדעת על מחלות אוטואימוניות

 

מה זה אומר: היזהרו מאכילה רגשית. יש לנו כמה עצות שיעזרו לכם אם אתם מנסים לרדת במשקל, והרגע עבר עליכם יום קשה במשרד, אל תלכו הביתה ליד מאפייה. עם זאת, לביולוגיה עדיין יש משהו לעשות עם זה.

בנוסף, לגברים יש בדרך כלל חילוף חומרים מהיר יותר. לפי שומרי משקל, מחקר מצא שבממוצע חילוף החומרים של גבר גבוה ב-5 עד 10 אחוזים מזה של אישה באותו משקל וגובה.

Muscular,man,who,fattens
צילום: shutterstock

הסיבה לכך היא שבגופם יש בדרך כלל מסת גוף רזה יותר (שריר) מזו של נשים, מה שגורם להם לשרוף קלוריות מהר יותר.

*מקור - thehealthy