הכירו את שיאנית הגירושים בישראל - עם לא פחות מ-8 פרידות

הרקדנית הישראלית (שכבר הספיקה להפוך לרבנית) ברי סימון מחזיקה בשיא מקומי יוצא דופן, שכן היא ביקרה ברבנות 15 פעמים - 8 פעמים להתחתן ו-7 פעמים להתגרש. היום היא דיברה עם אמנון לוי וענתה על כל השאלות המעניינות ביותר

זמן צפייה: 04:56

ברי סימון מחזיקה בשיא שהייתה מעדיפה לוותר עליו - היא התגרשה לא פחות מ-7 פעמים (!) כששאל אותה אמנון לוי מה דעתה על השיא היא אמרה: "כמה דמעות הורדתי בכל גירושים, בכיתי המון".

כתבות נוספות

כנשאלה ברי האם היא האמינה לפני 30 שנה שהיא תחזיק בשיא הזה היא ענתה: "לא האמנתי שמברי הרקדנית אהפוך לברי הרבנית, אז שבזה לא אאמין? דברים השתנו מאז שהתארחתי פה לפני 10 שנים".

סימון מספרת שהחתונה הראשונה שלה הייתה בלא פחות מגיל 14: "נכנסתי להיריון והתחתנתי, אף פעם לא דיברתי על הסבל שעברתי בתקופות האלה"

סימון בחתונתה הראשונה בגיל 14

אמנון לוי המשיך ושאל את ברי האם לדעתה הטעם שלה בגברים הוא הבעיה: "אני פשוט בחורה מאוד פזיזה, עשיתי דברים מהר מידיי ועשיתי הרבה טעויות".

כמה מהר היא מתחתנת? ברי מספרת שאחרי שהיא מכירה גבר חודש היא מתכננת להתחתן איתו כבר בחודש שאחרי בגלל הדת.

הדת מזרזת את החתונות אפילו יותר

ומה הטיפ של סימון לזוגיות מוצלחת לאור הניסיון שלה? מבחינתה הכול משמיים, אך היא יודעת להבדיל שהיא מקרה מיוחד ומאחלת לבנות ישראל טוב יותר: "הלוואי שכל הזוגות בעולם היו מתחתנים בלי להתגרש אף פעם".

מה אנחנו נאחל לסימון? שתזכה לזוגיות ארוכה עם בעלה הנוכחי ובעיקר שהחיוך תמיד ישאר על פניה.