חיפשו רוחות רפאים בבניין נטוש ומצאו שתי גופות

שלושה צעירים נכנסו למבנה נטוש בטייוואן במטרה למצוא רוחות רפאים, אך נבהלו כשגילו במקום זאת שתי גופות של בני זוג שנעדרו לפני כחצי שנה

Ghosts 1
הלכו לחפש רוחות רפאים ומצאו שתי גופות | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

מדי שנה חוגגים מליוני אנשים במזרח אסיה את "חודש הרוחות הרעבות", החל בחודש השביעי של לוח השנה הסיני. על פי המאמינים, במהלך תקופה זו, רוחות הנפטים משתחררות מהעולם הבא ומסתובבות על פני כדור הארץ.

לכתבות נוספות

מסיבה זו החליטו שלושה צעירים מטייוואן לצאת להרפתקת רפאים, לתעד את חיפוש הרוחות ולשדר בלייב ברשתות החברתיות. הם נכנסו למבנה נטוש באלואנבי, קנטינג. המבנה היה מחסן לוגיסטי שאיש לא דרך בו כבר יותר מ-20 שנים.

Ghosts 2
הלכו לחפש רוחות רפאים ומצאו שתי גופות | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

למרבה חרדתם הם מצאו בתוך המבנה שתי גופות שניכר היה שהיו שם זמן רב. הם מיהרו לברוח מהמקום באימה. שעה לאחר מכן אזרו אומץ והתקשרו לדווח למשטרה.

על פי לין יאניו, מפקד תחנת משטרת הנגצ'ון, לא ניתן היה לזהות את פניהן של הגופות, אך השוטרים מצאו במקום שתי תעודות זהות. הגופות היו שייכות לבני הזוג צ'ן, שדווחו כנעדרים במשך למעלה מחצי שנה. באזור נמצאו גם מחטים להזרקת אינסולין.

Ghosts 3
הלכו לחפש רוחות רפאים ומצאו שתי גופות | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

אולי יעניין אותך גם: יצאה לחפש רוחות רפאים בכנסייה נטושה – ומתה מוות מחריד

הרשויות יבצעו נתיחה כדי לקבוע את סיבת המוות של בני הזוג, אך נכון לעכשיו המשטרה שוללת חשד לרצח, מאחר ולא נמצאו על הגופות סימני פציעה גלויים.