מה עומד מאחורי התמונות הביזאריות של אילון מאסק מנשק רובוטיות?

המיליארדר שידוע בשגעונותיו הרבים, "נצפה" מנשק מספר דמויות רובוטיות נשיות שהוגדרו כאישה המושלמת מבחינתו. אך מסתבר שהתמונות שכבר הספיקו לשבור את הרשתות לא מספרות את הסיפור במלואו

מאסק מוותר על המין האנושי? | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר

המיליארדר המעט שנוי במחלוקת בנה קריירה חוצת גבולות בתחומי הטכנולוגיה המודרנית, עם המיזמים הרבים שלו הכוללים רכבים חשמליים, חקר חלל ולאחרונה גם טוויטר.

כתבות נוספות

כעת, נראה שמאסק לוקח את תחומי העניין שלו צעד אחד קדימה, תמונות שלו מנשק דמויות רובוטיות אנושיות מסתובבות כעת ברשתות החברתיות, אך זה לא בדיוק מה שאתם חושבים.

לאחר פרסום הצילומים החושפים את הרובוטים האנושיים של טסלה "אופטימוס", עושים את צעדיהם הראשונים, פרסם משתמש טוויטר, דניאל מרבן, תמונות של מייסד טסלה מנשק ארבעה רובוטים נשיים שונים.

אל תאמינו לכל מה שאתם רואים | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר

מרבן צייץ בטוויטר: "אלון מאסק מכריז על אשתו לעתיד? זה הרובוט הראשון שיוצר במיוחד עם בינה מלאכותית עם האישיות והמאפיינים של הנקבה שהוא חולם עליה... מה שלא נמצא באף אדם נורמלי, כי כמובן, אין אדם נורמלי שיש לו את כל המפרט הנדרש."

אך כעת מסתבר שהתמונות נוצרו, כמובן, באמצעות בינה מלאכותית.

הציוץ ששבר את הטוויטר

 

בסוף הציוץ כתב דניאל: "הפוסט נועד להבהיר את הסכנות של ה- AI בתקופה הקרובה, במיוחד לאחר שחברת טסלה שחררה את הרובוט המשולב הראשון 'Optimus'".

בימים של בינה מלאכותית קשה לדעת למה אפשר להאמין | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר

בשבוע שעבר חשפה טסלה צילומים של רובוטי האופטימוס שלה, עושים קפיצת מדרגה ענקית עבור רובוטים, לאחר שהם עברו כברת דרך מאז שאב הטיפוס נחשף ביום הבינה המלאכותית של טסלה בשנה שעברה.

הקליפ פורסם על ידי מאסק באסיפת בעלי המניות של טסלה ביום רביעי (17 במאי), והראה לא אחד אלא חמישה רובוטים של אופטימוס.

מאסק אוהב להתייחס אליהם כאל "בני לוויה" שלנו, הרובוטים מסוגלים ללכת, להרים חפצים, לבצע משימות פשוטות ולהשתמש בגאדג'טים של טסלה.

נראה שזה רק עניין של זמן עד שאנשים יתחילו לנשק רובוטים | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר