הילדים יצאו בוכים: הורים זועמים בעקבות הפעילות המביכה

אירוע בהשראת ווילי וונקה לא הצליח לספק את חווית השוקולד הקסומה שהובטחה, והותיר את הילדים בדמעות ואת ההורים זועמים: "הבת שלי הייתה הרוסה. אמרה שזה היום הגרוע בחייה"

Charlie 2
"נתנו רק ממתק אחד לכל אחד" | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תושבי גלזגו, סקוטלנד זועמים. זה היה אמור להיות אירוע מהנה למשפחה ולילדים בהשראת ווילי וונקה ועלילות צ'רלי בממלכת השוקולד. ההורים, להוטים להעניק לילדיהם חוויה קסומה ומתוקה, שילמו 35 ליש"ט (כ-160 ₪) לכרטיס. הציפיות היו גבוהות, משום שמארגני האירוע הבטיחו "פנטזיית שוקולד כמו שלא הייתה מעולם". לרוע המזל, את מה שקרה אחר כך אפשר לתאר כ-"פסטיבל Fyre לילדים".

אחד ההורים סיפר באכזבה על הציפיות הגבוהות שהתבדו כשהגיעו למקום. "היה שם מישהו שהתלבש כמו משהו שנראה כמו ווילי וונקה, אבל הוא היה נראה משועמם. בחדר הסמוך היו להם מבחנות עם סוכריות ג'לי. אמרתי לילדים שלפחות הם יקבלו שקית ממתקים, אבל הם נתנו להם רק ממתק אחד לכל אחד".

Charlie 1
"הבת שלי הייתה הרוסה" | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התגובות הגיעו גם לרשתות החברתיות, שם העיד אחד ההורים כי ביתו בת ה-8 חוותה משבר נורא: "היא אמרה שזה היה היום הגרוע ביותר בחייה, והיא בכתה כשעשינו את דרכנו לתחנת האוטובוס הקרובה עדי לנסוע חזרה למרכז העיר".

Charlie 3
"מזעזע לחלוטין" | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הורה אחר הוסיף: "מזעזע לחלוטין. במיוחד לאחר עמידה של 30 דקות כדי להיכנס. חווית שוקולד ללא שוקולד".

אולי יעניין אותך גם: תביעה נגד ענקית הממתקים הרשי'ז: הדלעת לא מחייכת

החברה שהפיקה את האירוע נאלצה פרסמה הודעת התנצלות, והבטיחה לפצות את הלקוחות הממורמרים: "ניסינו כמיטב יכולתנו להמשיך ולהתקדם ועכשיו אנחנו מבינים שבמקום זאת היינו צריכים לבטל דבר ראשון על הבוקר. אנו מתנצלים לחלוטין על מה שקרה ונעניק החזרים מלאים לכל מי שרכש כרטיסים".