גם הספקנים ביותר הופתעו: גילויים חדשים על גופות החייזרים

סערת החייזרים שהוצגו במקסיקו מסרבת לדעוך, כאשר עולם המדע וקהילת חובבי העב״מים מתווכחים בנוגע לשאלת האותנטיות של שני היצורים החנוטים. כעת רופאים מקסיקניים מצהירים באומץ כי גופות החייזרים החנוטות שהוצגו בקונגרס במקסיקו בשבוע שעבר הן למעשה אותנטיות ואינן תוצאה של הרכבת עצמות כפי שחשבו בעבר

זמן צפייה: 09:42

חידת השלדים החייזריים

בניגוד לטענות הספקנים כי היצורים האניגמטיים הללו היו בסך הכל יצירות פרנקנשטיין, רופאים מקסיקניים שערכו סדרה של מחקרי מעבדה קפדניים טוענים: כל אחת משתי גופות החייזרים ה״לא אנושיות״ לכאורה היא שלד יחיד ובלתי מופרד.

כתבות נוספות

מבט מקרוב על האניגמה החוץ-ארצית

הסאגה הסוריאליסטית הזו החלה כאשר הדגימות החנוטות הללו נחשפו במארזי זכוכית נוצצים בקונגרס של מקסיקו. חובבי עב"מים ברחבי העולם היו מרותקים למסך, ופוליטיקאים זכו למראה יוצא דופן כשנודע להם שהשרידים המסתוריים הללו הגיעו מהעיר העתיקה קוסקו, פרו, עם גיל מוערך של 1,000 שנים.

חיימה מאוסן, עיתונאי מוערך וחוקר עב"מים, עמד בראש האירוע מקסיקו סיטי. הוא סיפק עדות בשבועה שכמעט שליש מהדנ״א שהופק מדגימות חייזרים אלו "לא ידוע". מאוסן טען בלהט שליצורים האלה אין מקום ב"אבולוציה הארצית שלנו" והכחיש מכל וכל מעורבות בהתרסקות עב"מים. במקום זאת, הוא טען שהם נחשפו ממכרות דיאטומים והפכו מאובנים עם הזמן.

Skynews Ufo Mexico Aime Maussa
הרופאים ערכו סדרה של מחקרי מעבדה קפדניים | צילום: צילום מסך

המחלוקת הקוסמית

פרופסור בריאן קוקס, דמות בולטת בעולם הפיזיקה והאסטרונומיה, מיהר להביע את ספקנותו. הוא טען שהישויות היו "אנושיות מדי" מכדי להיות צורות חיים חיצוניות אמיתיות. קוקס אף הציע לשלוח דגימה לחברת הביוטכנולוגיה 23andMe לצורך אימות עצמאי של מקורם.

קוקס סבר כי "זה מאוד לא סביר שמין אינטליגנטי שהתפתח על כוכב אחר ייראה כמונו". ההתנגדות שלו הוסיפה רובד נוסף של תככים לנרטיב המבלבל ממילא.

Screen Shot 2023 09 13 At 12.2
ג׳יימה מאוסן מציג את השרידים בקונגרס מקסיקו | צילום: Canal del Congreso México

העדויות הקודמות של חיימה מאוסן

זו לא הפעם הראשונה שחיימה מאוסן עולה לכותרות עם טענות על גילויים מחוץ לכדור הארץ. ב-2015, הוא עורר מחלוקת בטענה שגופה חנוטה שהתגלתה ליד נסקה, פרו, היא של חייזר. עם זאת, חקירות שלאחר מכן גילו כי מדובר, למעשה, בשרידים של ילד אנושי.

בעוד העולם מתמודד עם הגילוי המדהים הזה, דבר אחד ברור: הוויכוח על האותנטיות של "גופות החייזרים" הללו רחוק מלהסתיים. עם תעלומות דנ״א, מקורות עתיקים וספקנים בעלי פרופיל גבוה, האמת עשויה להיות אפילו יותר משונה ממה שיכולנו לדמיין אי פעם.