גם זו דרך לשמוח: 10,000 יפנים חוגגים את השנה החדשה בקרבות בעירום

ב-500 השנים האחרונות, תושבי אוקאיאמה, יפן, חוגגים את השנה החדשה בעזרת מפגש של יותר מ-10,000 גברים הלבושים בתחתון קטן ומנסים את מזלם בתפיסת קמעות שנזרקים לקהל | תיעוד מהאירוע יוצא הדופן

הקרב על הקמע | צילום: shutterstock

בכל העולם חגגו בשבוע האחרון את כניסתה של השנה האזרחית החדשה 2023, בזמן שברוב המקומות היה ניתן למצוא את החגיגות הקלאסיות הכוללות מסיבות, זיקוקים והרבה שמחה, בעיר אוקאיאמה שביפן החליטו בחצי המילניום האחרון לחגוג קצת אחרת משאר העולם.

כתבות נוספות

בכל שנה מתאספים באולם לא גדול במיוחד מספר רב של גברים עירומים, שכל מה שמסתיר את איברם (וגם לא בדיוק) הוא תחתון זעיר. מטרת המפגש היא הזכות להאבק על שתי קמעות שנזרקים לקהל השואג על ידי כמרים, ומסמלים מזל טוב לכבוד השנה החדשה.

הגברים היפנים נאבקים אחד בשני ועושים הכל כדי להיות אלה שזוכים בכבוד של להשיג את הקמע המיוחל.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by WION (@wionews)

לפני קיום האירוע, על כל המשתתפים להכין מסמך המכיל את שמם, סוג הדם ומספר חירום ליצירת קשר.את הדף הם דוחפים לתוך התחתונים וכך ניתן לדעת איך לטפל באדם בעת הצורך.

מטרת האירוע היא בעיקר לעורר עניין אצל הדור הצעיר במסורות הישנות של העיר. היפנים הנחמדים מנצלים את המאורע לזמן איכות ביחד הכולל היטהרות במים קרים והתרוצצות בשטח המקדש בו קורה אירוע, רגע לפני שמתחיל הקרב הגדול.

היפנים מתכנסים לפני הקרבות | צילום: shutterstock