נהג המונית שנעצר לאחר שדרס יונה: "הכבישים שייכים לבני אדם"

נהג מונית בטוקיו הסתבך עם רשויות החוק לאחר שדרס והרג יונה. בנתיחה שלאחר המוות נקבע כי היונה מתה כתוצאה מפגיעה ישירה

Pigeon's,look
יונה | צילום: Shutterstock

באחד הרגעים הזכורים בסדרה המיתולגית "סיינפלד", נתקל ג'ורג' בקבוצת יונים במהלך נסיעתו. הוא החליט להמשיך בנסיעתו כי הוא היה בטוח שהיונים יתעופפו ברגע האחרון, נשען על "ההסכם" שבינו לבין היונים. היונים לא הגיבו כצפוי וג'ורג' דרס אותן, מה שהוביל לתגובה נסערת מצד חברתו. "היה לנו הסכם!" הוא צעק בתסכול.

כתבות נוספות:

לאטסושי אוזאווה, נהג מונית בן 50 מטוקיו, יש הרבה מן המשותף עם ג'ורג' קוסטנזה. גם הוא דרס יונים, אך במקרה שלו הסיפור הסתיים מאחורי סורג ובריח. על פי הפרסומים של משטרת טוקיו, אוזאווה נעצק ביום ראשון האחרון בגין הפרת חוקי ההגנה על חיות הבר, כאשר דרס יונה בכביש בטוקיו. כאשר התחלף הרמזור לירוק, אוזאווה נהג במהירות של 60 קמ"ש היישר אל תוך קבוצת יונים שעמדה בהמשך הצומת. מרבית היונים הצליחו להתחמק, מלבד יונה אחת שמותה נקבע במקום.

עובר אורח שנבהל מההמולה, דיווח על כך לרשויות. משטרת טוקיו התייחסה לעניין ברצינות וערכה נתיחה שלאחר המוות ביונה שנספתה בתקרית. לפי הממצאים נקבע כי מותה של היונה נגרם כתוצאה מפגיעה ישירה של המכונית. בחקירתו הסביר אוזאווה את הסיבה למעשיו: היונים הרגיזו אותו. "הכבישים שייכים לבני אדם אז היונים היו צריכות לזוז מן הדרך" אמר. השוטרים לא התרשמו. הם כינו את התנהגותו "זדונית ביותר" וביקשה להאריך את מעצרו.

Tokyo, ,march,11:,police,stopping,right Wing,protesters,near,the
משטרת טוקיו | צילום: Shutterstock

אולי יעניין אותך גם: גם זו דרך לשמוח: 10,000 יפנים חוגגים את השנה החדשה בקרבות בעירום