פיצח את הנוסחה להצלחה: זה הסכום שזכה בו אלוף העולם באקסל

אלוף העולם באקסל, זו השנה השלישית, זכה באליפות לאחר אחת התחרויות הסוערות והמותחות ביותר שהיו בשנים האחרונות. צפו ברגעי השיא של התחרות

Stuttgart,,germany, ,09 21 2023:,smartphone,with,logo,of,spreadsheet,editor
מיקרוסופט אקסל | צילום: Shutterstock

באחד מהרגעים המותחים ביותר של אליפות העולם באקסל, אנדרו נגאי, אקטואר מסידני הידוע בכינוי "המחסל", כמעט איבד תקווה. למרות הזכיות הקודמות שלו, חווה נגאי רגע של חוסר וודאו, הוא לא היה בטוח לגבי רמת הדיוק שלו בעיבוד הנתונים, והחל לערער בהחלטות שקיבל.

כתבות נוספות:

המתח הסלים והקהל והמתחרים כאחד עצרו את נשימתם כאשר צצה תקלה טכנית. "מסיבה לא ידועה, הייתה חוסר התאמה בין דף התוצאות להקרנה" הסביר מאוחר יותר נגאי. התקלה הזו, שהעמידה לרגע את הזכייה שלו בסימן שאלה, נפתרה בסופו של דבר וסללה את הדרך לקאמבק המרהיב של נגאי ולהכתרתו כאלוף העולם באקסל בפעם השלישית ברציפות.

Youtube Financial Modeling Wor
אנדרו נגאי ברגע הזכייה | צילום: Youtube: Financial Modeling World Cup

מיקרוסופט בירכה את נגאי על נצחונו בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה בהומור: "לא רק הצלחת, הצטיינת" ("You didn't just succeed, you Exceled"). ההישג של נגאי נחשב בעיני רבים לנקודת ציון בעלת קנה מידה היסטורית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Microsoft 365 (@microsoft365)

אליפות העולם של מיקרוסופט אקסל היא תחרות של חישוב נתונים תחת לחץ של שעון מתקתק. המתחרים נדרשים לעבד כמויות אדירות של נתונים וליצור נוסחאות בלחץ זמן. מדובר באירוע ותיק שנוסד לראשונה בתחילת שנות ה-2000. האליפות התקיימה בזירת הספורט האלקטרוני HyperX של מלון לוקסור בלאס וגאס, והיא אחד האירועים התוססים והסוערים ביותר של קהילת חובבי האקסל.

אולי יעניין אותך גם: רב-אמן הנס נימן, מכחיש כי השתמש בצעצוע מין רוטט על מנת לרמות בטורניר שחמט

נגאי השתתף לראשונה בתחרות באליפות של שנת 2018, ומאז הוא מתחרה מדי שנה. הוא מחזיק בתואר אלוף העולם באקסל כבר 3 שנים ברציפות. בעבור הזכייה שלו בתואר השנה זכה אנדרו ב-15,000 דולר ותהילה בקרב קהילת חובבי גליונות הנתונים.