העובדים היו בהלם: ה"בובה" החלה לזוז והתגלתה כיצור חי

מרמיטה-צפון-אמריקאית נתקעה בתוך מכונת משחקים והבהילה את המבקרים והעובדים שחשבו שמדובר בהתחלה בבובה פרוותית ריאלסטית במיוחד

Pennsylvania Game Commission 3
המרמיטה הבהילה את העובדים ואת הלקוחות | צילום: Pennsylvania Game Commission

למבקרים שבילו באתר מיני-גולף בדנקסוויל, פנסילבניה, ציפתה הפתעה מבהילה. בתוך מכונת המנוף - מכונת ארקייד המאפשרת לשחקנים לנסות את מזלם ו"לדוג" פרסים באמצעות זרוע מכנית - הייתה בובה פרוותית שנראתה אמיתית מדי. בהתחלה הם חשבו שמדובר אולי בפוחלץ, אלא שאז ה"בובה" החלה לזוז. זו הייתה מרמיטה צפון-אמריקאית שמצאה את דרכה איכשהו אל תוך המכונה.

לכתבות נוספות

עובדי המקום הזעיקו את הסוכנות לשימור חיות הבר של פנסילבניה, על מנת שיאספו את המרמיטה המסכנה ויעבירו אותה למקום מבטחים. הפקח שהגיע למקום, סלבדור זפוטו, היה משועשע. הוא הצטלם ליד המכונה כמבקש לנסות את מזלו במשחק.

Pennsylvania Game Commission 1
המרמיטה נתקעה בתוך מכונת משחק | צילום: Pennsylvania Game Commission

הוא יצר קשר עם חברת המכונות האוטומטיות שמפעילה את המשחק על מנת לפתוח את המכונה ושחרר את המרמיטה בזהירות וללא פגע.

Pennsylvania Game Commission 2
ניסיון החילוץ הראשוני כשל. כולם יודעים שהמכונה מרמה | צילום: Pennsylvania Game Commission

הסוכנות לשימור חיות הבר של פנסילבניה פרסמו את הסיפור בחשבון האינסטגרם שלהם עם תיאוריה משלהם בנוגע לנסיבות שהביאו את המרמיטה להיתקע בתוך המכונה: "אנו מקווים שבפעם הבאה המרמיטה פשוט תשחק את המשחק עם אסימונים ולא תנסה לרמות כדי לזכות בפרס".

אולי יעניין אותך גם: נתפס החשוד שגנב אוגרים והחביא אותם במכנסיים שלו | צפו ברגע המעצר

מקרה דומה אירע לפני חצי שנה באוסטרליה. אית'ן הופר, ילד בן 3, הזדחל לתוך מכונת משחקים ונאלץ להמתין בין הצעצועים והבובות עד להגעת המשטרה. המשטרה לא חיכתה לחברת המכונות וחילצה את הילד בדרך יצירתית אך מסוכנת.