דולצ'ה וגבאנה משיקים בושם חדש לכלבים אבל לא כולם מרוצים ממנו

מותג האופנה היוקרתי חשף בושם חדש המיועד לכלבים טובים במיוחד. Fefé, בעל הניחוח העדין, אמור להיות בטוח לשימוש, אך יש מי שסבור כי הוא עלול לפגוע בבריאות הכלבים 

Dolcer
Fefé | צילום: Dolce & Gabbana

חברת האופנה האיטלקית דולצ'ה פונה לנתח שוק חדש ומשיקה את Fefé, בושם חדש שיקנה לכלבים שלכם ריח של יוקרה.

לכתבות נוספות

הבושם נוצר בהשראת כלבו האהוב של דומניקו דולצ'ה. באתר החברה הוא מתואר כ"עדין, רך ומיועד לשגרת טיפוח עליזה".

באתר החברה פורסמו הסברים על אופן השימוש בבושם: "רססו Fefé על הידיים או על מברשת, ולאחר מכן עסו או צחצחו את פרוות הכלב שלכם ממרכז גופו לכיוון זנבו. ניתן למרוח Fefé ישירות על גוף הכלב תוך הימנעות מאזור האף".

בחברה מבטיחים כי הבושם אינו מכיל פרוטוקול וכי הוא עומד בתנאים של פרוטוקול Safe Pet Cosmetics, ועל כן בטוח לשימוש על בעלי חיים. אך יש מי שסבור כי הבושם הזה עלול לפגוע בחוש הריח של הכלבים בכך שהוא ממסך ריחות אחרים.

"כלבים מזהים את עצמם לפי ריחות, הם מזהים אנשים לפי ריח" אמר פדריקו קוצ'יה, וטרינר מרומא שהביע דאגה מהבושם החדש. "כשהכלב מגיע, הוא רואה אתכם ומכשכש בזנבו, אבל קודם הוא מריח אתכם ומזהה אתכם כי אתם שמורים ב'מאגר הריחות' שלו. לכן אסור לשנות את עולם הריחות הזה".

Dolce 2
Fefé | צילום: Dolce & Gabbana

לעומתו, ספר הכלבים איילוף ריוויולה טאנו מסר כי באופן כללי הוא בעד שימוש בבשמים לחיות מחמד. "הכלבים שלנו גרים איתנו, אז כלב קטן בבית על הספה לידנו עם בושם זה תמיד נעים", אמר.

אולי יעניין אותך גם: כוכבת הרשת בריאיון חריג: "קוראים לי מיאו אבל אני מזדהה ככלבה"

בסופו של דבר סביר להניח שמה שימנע מבעלי הכלבים להשתמש בבושם הוא דווקא המחיר, שבאופן ההולם את היוקרה של המותג עומד על 99 אירו (410 ש"ח) כך שסביר להניח שרוב בעלי הכלבים יוותרו על הפינוק.