לא נעים: מתמודדת בתחרות יופי התחשמלה בזמן שהלכה על הבמה

אנדראה גרנדוס התחשמלה בזמן שצעדה על בימת תחרות מלכות היופי של מחוז מיצ'ואקן שבמקסיקו. בת ה-22 ניגשה אל המיקרופון בניסיון לדבר, אך התחשמלה בעת שמה את ידה על המכשיר. למזלה היא יצאה עם כוויות קלות בלבד ואפילו פרסמה פוסט משעשע ברחבי הרשתות החברתיות "חזרתי מוטענת, תרתי משמע" | צפו בקטע

אנדראה גרנדוס | צילום: צילום מסך

מקרה חריג התרחש השבוע בתחרות מלכות היופי של מחוז מיצ'ואקן שבמקסיקו, כאשר מתמודדת בתחרות קיבלה מכת חשמל חזקה על הבמה וקרסה בזמן שניסתה לדבר עם הקהל במיקרופון.

כתבות נוספות

בת ה-22 הייתה יחפה ולבשה תלבושת מקסיקנית מסורתית מכוסה בנוצות צבעוניות בזמן שניגשה אל עמדת המיקרופון. ברגע שהתחילה אנדראה גרנדוס לדבר היא קיבלה את מכת ההלם, ניסתה לשחרר את המיקרופון מידה אך לא הצליחה וקרסה על הרצפה בזמן שגופה מקפץ.

צפו בתיעוד מהתחרות

\

לאחר החשמול, גרנדוס שכבה על גבה והצליחה לבסוף להפריד את המיקרופון והחוט כדי להוריד אותו ממנה, לפני שכמה עובדי תחרות מיהרו להגיע אליה ולעזור לה לרדת מהבמה.

למזלה של המתמודדת הצעירה היא יצאה עם כוויות קלות ביד בלבד וללא נזק משמעותי. גרנדוס אפילו חזרה לאחר מכן לבמה לעודד ופרסמה מסר משעשע ברחבי הרשתות החברתיות: "חזרתי מוטענת, תרתי משמע"