גבר קופץ לאוקיינוס לאחר שטבעת הנישואין נופלת לו באמצע ההצעה | צפו בתיעוד

הרגע הרומנטי של סקוט קליין וארוסתו לעתיד השתבש בשנייה, כשטבעת הנישואין אותה שלף על חרטום הסירה נפלה למים. למזלו של סקוט, הוא זינק מיד אחריה ומצא את הטבעת לפני ששקעה במעמקי האוקיינוס

רגע הנפילה למים | צילום: צילום מסך

הרבה זמן ומאמץ מושקעים בתכנון הצעת הנישואין המושלמת, מהמיקום והשעה ועד הרגע שהבחור מחליט לרדת על ברכו ולבקש את ידה של אהובתו. עם זאת, רגע שהיה אמור להיות רומנטי בין סקוט קליין מפלורידה לחברתו הפך לדרמטי למדי כאשר טבעת האירוסין נפלה למים.

כתבות נוספות

בסרטון ששיתף סקוט קליין בפייסבוק, ניתן לראות אותו יחד עם חברתו סוזי טאקר עומד על הסירה ומתפעל מהנוף היפהפה של השקיעה. בני הזוג הושיטו את זרועותיהם וסקוט הרגיש שזה הרגע המושלם, מר קליין שלף קופסת את הטבעת מכיסו כשהתכונן לכרוע ברך כדי להציע נישואין.

צפו בתיעוד הקורע

לצערו הרב, כפי שניתן לראות בסרטון הקופסה חמקה מידיו ונפלה היישר למים. בלי לבזבז אפילו שנייה אחת, הוא צלל לתוך האוקיינוס ורגעים לאחר מכן, יצא מנצח כשהחזיק את קופסת הטבעת בידיו, בזמן שחברתו מתרגשת ומתפקעת מצחוק בו זמנית.

למזלו תפס את הטבעת בזמן | צילום: צילום מסך

חבר, שתיעד את כל האירוע, עזר לקליין בכך שתפס ממנו את הטבעת והניח אותה בבטחה בחזרה בסירה. לאחר שהעניינים נרגעו, הגיע הסוף שמח וחברתו של קליין אמרה כן להצעה והשניים התנשקו וזכו לרגע מיוחד ומתועד שיוכלו לספר לנכדים.

והם חיו באושר ובעושר עם הטבעת ששרדה | צילום: צילום מסך