עיצבו דוגמנית AI ועכשיו חשבון האינסטגרם שלה מייצר 10,000 יורו בחודש

תודו שגם אתם חשבתם לנסות את זה: סוכנות דוגמנות מצאה דרך להרוויח כסף ממהפכת הבינה המלאכותית ויצרה דוגמנית AI שחשבון האינסטגרם שלה מניב רווחים חודשיים שנעים בין 3,000 ל-10,000 יורו מדי חודש. ויש יתרונות נוספים לעבודה עם דוגמנית לא-אנושית מייסד הסוכנות הכריז בשמחה: "לא עוד אגו, טירוף או דרישות מוגזמות"

Fit Aitana 1
אייטנה לופז | צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של fit_aitana

טכנולוגית הבינה המלאכותית הביאה איתה שלל תופעות, וכצפוי תעשיית האופנה אימצה בחום את היכולת לייצר ולעצב דוגמניות לפי דרישה.

כתבות נוספות

סוכנות דוגמנות ספרדית החליטה שנמאס לה להתמודד עם משפיענים בעלי אגו מנופח, וכדי לחסוף בעלויות יצרה משפיענית מלאכותית בעלת שיער ורוד ואפס מניירות של דיווה. הכירו את אייטנה לופז, דוגמנית הבינה המלאכותית הספרדיה שחשבון האינסטגרם שלה עומד על מעל 167 אלף עוקבים.

Fit Aitana
אייטנה לופז | צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של fit_aitana

רובן קרוז, מייסד הסוכנות The Clueless שבברצלונה, הסביר שאייטנה נולדה לאחר הייאוש שחש מעבודה עם משפיענים בשר ודם. "לא עוד אגו, טירוף או דרישות מוגזמות", הכריז. אייטנה מתוארת כ-"אישה חזקה ונחושה" עם תשוקה לכושר ולמשחקי מחשב.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Aitana Lopez‎‏ (@‏‎fit_aitana‎‏)‎‏

אייטנה אמנם מתקיימת רק במרחב הוירטואלי, אך מלבד חשבון האינסטגרם שלה היא מתחזקת גם חשבון ב-Fanvue, פלטפורמת מנויים הדומה ל-OnlyFans, שם היא משתפת תמונות חושפניות שלה להלבשה תחתונה, שנוצרו בטכנולוגית בינה מלאכותית כמובן. לפי הדיווחים היופי המלאכותי שלה מניב עבור הסוכנות מעל ל-1,000 יורו לפוסט עם רווחים חודשיים שנעים בין 3,000 ל-10,000 יורו.

Fit Aitana 2
אייטנה לופז | צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של fit_aitana

כיום כאשר לכל אחד מאיתנו יש גישה לכלי בינה מלאכותית דוגמת DALL-E 3, Midjourny, Stable Diffusion וכלים אחרים, ניכר שקיימת עלייה בתופעת הדוגמניות המלאכותיות, שחלקן מספקות הכנסה לא רעה עבור יוצריהן.